Direktlänk till inlägg 7 augusti 2008

Upp & ner!

Av Lisa Ullström - 7 augusti 2008 21:25

Man måste ju skriva något fyndigt i rubriken, haha! Iallafall jag och Johan kollade på en film i dag på eftermiddagen. Det blev Hancock och den var faktiskt riktigt jävla bra (tycker jag)! Efter filmen pratade vi lite och sen åkte vi till Marieberg. Jag sprang in på Gina Tricot och lämnade tillbaka en klänning som jag hade köpt där för några dagar sen. Den var inte riktigt som jag hade tänkt mig så dom fick den tillbaka! Efter Mariebergs köpcentrum åkte vi vidare till Stadium där vi köpte en T-shirt och ett par fotbollshandskar i present till Isak. Vi ska ju till dem i morgon förmiddag! Han har fyllt så han måste ju få något :) Efter det åkte vi vidare till mina föräldrar där jag hämtade lite kläder, skor, filmer och sprit! Innan vi åkte hemåt så stannade vi till hos min kusin som har flyttat in i ett hus två kilometer bort från mina föräldrar. Hans hus var riktigt jävla fint! Utsidan tycker jag inte om speciellt mycket, spyr av färgen men insidan alltså damn vad fint det var. Enkelt, fräsha och ljusa färger och jättefint inrett! Lilla Micheal (min kusins flickväns son) låg i soffan och kollade på film och han var lika go och mysig som vanligt! Vi gick sen ut på tomten och pratade med kusin Frans och min mosters man Lennart som jag inte träffat på hur länge som helst! Johan lekte lite med Frans Rotweiler Bella. Hon är helt galet busig den där jäveln så jag höll mig borta! Vi åkte iallafall sen hemåt, köpte varsin kebabtallrik på Diana men jag åt inte ens upp halva. Hade ingen vidare matlust idag! Nu har vi sappat lite på tv:n och på sexan är det Benknäckargänget med Adam Sandler och Nelly bland andra! Den är rätt bra faktiskt. Var bättre första gången men nu har man ju sett den några gånger! Iallafall så var det riktigt skönt att komma ut på landet en sväng och på Lördag ska vi ut till mina föräldrar och äta! Jag gav pappa tre alternativ på maträtter som jag har saknat så han skulle överraska mig! Föresten så hämtade jag en massa böcker där ute när jag ändå var där. Det blev bl.a "En blomma i Afrikas öken", "Vattenmelonen", "Bakom stängda dörrar", "Pojken som kallades det", "Den nakna sanningen", "Spela död" och lite andra böcker! Några av dem har jag läst men dem andra är så bra att jag bara måste läsa dom igen speciellt "Pojken som kallades det" och "Spelar död" som är skriven av Stefan Casta! Ska bli kul att läsa lite bra böcker! Nej, nu ska jag lägga mig i min lilla soffa och kolla på filmen! Hörs senare :) Kram, kram L!

"Min kusins, flickväns son Micheal på bilden! Han är så go, söt och helt underbar! :)  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Ullström - 22 februari 2009 02:58

Tänkte bara skriva ett sista inlägg i den här bloggen eftersom att det fortfarande kommer in folk här på bloggen! Jag har som sagt en ny där jag heter: lisaullstrom.devote.se! Hoppas vi ses där! Ha det så bra! /Lisa! ...

Av Lisa Ullström - 9 januari 2009 23:25

HEJ IGEN! JAG HAR BYTT BLOGG SÅ NI VET. NÅGRA VERKAR HA MISSAT DET SÅ HÄR HAR NI MIN NYA BLOGG: LISAULLSTROM.DEVOTE.SE! ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 22:08

Jag länar härmed bloggagratis för att flytta till devote.se men just nu finns det inte mycket för er att läsa. Det kommer, det kommer. /L. (skriver ut bloggnamnet sen när jag fått fixa klart den lite mer) ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 21:20

Idag har jag och min älskade Johan varit tillsamans i 19 underbara månader! [v] ...

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards