Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 16 augusti 2008 17:27

Chillat med Jonna ett tag och tog tag i disken också! Gjorde hälften och sen var diskstället fullt med grejer! Tar resten senare eller i morgon! Just nu väntar jag på besked från Caroline så jag vet om vi ska hänga innan jag ska jobba eller inte! Måste veta om jag ska hoppa in i duschen snart eller inte liksom! Iallafall så har jag varit bakis i dag, knappt kunnat äta någonting för det känns som att jag ska spy men nu börjar det faktiskt bli bättre och jag är nästan helt och håller tillbaka till mig själv! Har dessutom suttit och chillat på balkongen och skrivit lite i min kalender, planerat och lite sånt! Måste ju hålla koll! Miami Ink på Tv nu så jag ska röra mig mot soffan!


/L

Av Lisa Ullström - 16 augusti 2008 13:27

Äntligen får jag se lite simhopp på Tv. Anna Lindberg i semifinal om en halvtimma! Nu är det bara att hålla tummarna för att det går bra för henne! Finally, finally, finally! Annars då, gott folk! Blir det någon utgång ikväll eller? /Jag kommer jobba på Satin och Björnis så vi kanske ses där! /L!

Av Lisa Ullström - 16 augusti 2008 11:56

Ja, Disturbia med Rihanna är en låt som jag tycker är riktigt jävla bra faktiskt så lyssna på den! Om någon har lust att hjälpa mig med städning idag så kan ni ju alltid höra av mig för det gör absolut inget om ni vill! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 16 augusti 2008 11:48

God morgon! Idag är jag riktigt trött faktiskt och lägenheten är grymt, jävla, äckligt sunkig! Disk överallt, kläder på hela golvet, skräp överallt och en massa saker liggandes här och där så jag har ju att göra i dag iallafall kan jag säga! Ska försöka vila en stund innan jobbet sen också så jag inte är trött ikväll! Anna Lindberg hoppade inatt på OS men jag var för trött för att orka kolla så jag sov istället :/ Men men, det går säkert att se senare på något sett! Nu ska jag försöka ta tag i städandet istället för att dra ut på det! /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards