Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 12 augusti 2008 21:50

Jag och Jonna sitter här med Ellen. Jag dricker mina cider och så snackar vi lite skit i vanlig ordning också vilket aldrig är fel! Vi har ju missat så mycket av varandras liv den senaste tiden :/ Måste hänga mer! Nu ska vi snart till Satin. Jag och Jonna ska träffa Jennie, Natta och några brudar!

Av Lisa Ullström - 12 augusti 2008 19:31

Hey på er! Nu har jag och Jonna fixat oss klart! Vi ska snart röra oss mot Ellen. Vi skiter nog i cyklarna i dag och går istället. Iallafall jag. Kan vara skönt med en liten promenix! Jag är så nöjd med mina nya byxor så dom drog jag på mig idag! Nu ska vi snart kila! Bye!

Av Lisa Ullström - 12 augusti 2008 16:59

Shoppat på Marieberg med Mammosh och Johan idag! Blev dessa gråa baggy byxorna från Bik Bok och jackan från Gina Tricot. Sen blev det lite sminkgrejer! Skönt att vara hemma nu! Snart blire duschen och ikväll la fiesta! Nu måste jag städa, have a nice day! /L!

Av Lisa Ullström - 12 augusti 2008 11:30

Efter många om och men fick jag upp Johan ur sängen och han har nu duschat! Om en kvar ska vi åka och hämta mamma! Måste ha lite grejer på Ikea och Marieberg. Bland annat galgar och blommor för några av mina fina blommor har dött och vill inte vakna igen :( Nu måste jag plocka ihop min väska! Hörs sen!

Av Lisa Ullström - 12 augusti 2008 10:33

Livet går upp och ner hela tiden. Människor går upp och ner hela tiden. Jag går upp och ner hela tiden. Ena stunden kan allt vara så jävla bra och nästa stund kan allt vara skit. Att gå från bra till dåligt humör kan gå på en sekund på grund av en liten skitsak. Ibland kan man känna att alla bryr sig verkligen om mig och ibland känner man motsatsen. Men det är ju helt i onödan! Man vet väl vart man har sina vänner/pojkvän/flickvän? Det kanske man inte alltid gör! Jag har väldigt dåligt tålamod, jag är lättirriterad, ganska rapp i käften och kan då och då säga saker som jag ångrar efteråt. Detta är väldigt jobbigt! Jag vet inte ens vad jag snackar om nu. Nej, nu ska jag gå innan jag skriver någon jag kommer få ångra! Hej då!

Av Lisa Ullström - 12 augusti 2008 10:22

God morgon, fint väder och jag är för en gångs skull lite piggare än vanligt! Jag har precis tagit en riktigt skön dusch och ska snart börja sminka mig och fixa mig för att sen dra till Adolfsberg och plocka upp morsan på jobbet! Efter det ska vi åka mot IKEA och Marieberg! Måste ha lite grejer nu alltså! Iallafall så ska jag nu komma till det viktigaste eftersom att today is the day: Ronja kommer hem idag! Jag kan inte förklara hur skönt det ska bli att vi får hem henne igen! Allas, vår egna solstråle! Så idag ska jag försöka tvinga henne att följa med till Satin för att fira! Nu måste jag börja fixa mig! /L!

Av Lisa Ullström - 12 augusti 2008 00:56

Nu måste jag sova! M-berg i morgon med Johan och kanske Mammosh!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards