Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 19 augusti 2008 22:32

Nu ska jag och Caroline dra ut och festa! Jag ska jobba men efter det ska vi festa! CYYYAA!

Av Lisa Ullström - 19 augusti 2008 17:35

Fick en rykande färsk nyhet precis. Min kusin ska bli pappa! :) Jag vill inte säga vem än men kan lova att det kommer dyka upp mycket söta bilden på den lilla krabaten när den väl kommit till världen! :)

Av Lisa Ullström - 19 augusti 2008 16:28

Det var meningen att jag skulle börja skolan i morgon men syon ringde precis och sa att jag börjar på Torsdag istället så ikväll ska jag jobba och efter det festa! Sista kvällen med gänget liksom! Nej, då jag driver! Det blir mycket festande i mitt liv men det är alltid skönast när man är ledig dagen efter! Nu måste jag röra mig in i duschen :) /L!

Av Lisa Ullström - 19 augusti 2008 16:16

Caroline, min heavy metal sister! Jag älskar dig som in åt helvete!

Det finns bara skratt och glödje tillsammans med dig! Du är bäst!

Caroline och jag låg i sängen och mös lite för ett tag sen! Tjejen är så jävla guld!!!
Av Lisa Ullström - 19 augusti 2008 14:38

Jag hade tänkt vara lite impulsiv och följa med min älskade vän Caroline på lite roliga och spännande äventyr men insåg snabbt att det inte var någon ide. Behöver städa här och det kommer varken städas av någon annan eller av sig självt så jag får ta det själv. Hur som helst så har jag börjat rensa och sortera bort en massa tomma shampoo och balsam flaskor. Just nu plockar jag, slänger en massa onödigt skit och städar! Ska försöka hinna/orka damma och dammsuga men vi får se hur det blir med det. Iallafall så ska jag, Johan och Tobbe troligtvis spela minigolf på Gustavsviks minigoldbana sen och efter det ska jag iväg och hänga med några vänner innan jobbet! Måste jobba rätt snabbt idag så jag kan åka hem och lägga mig. Har min första skoldag efter sommarlovet i morgon så det kan vara bra att vara pigg! Nej, nu ska jag sätta igång, klockan är redan snart tre så ha en bra dag så länge i det fina vädret! /L!

Av Lisa Ullström - 19 augusti 2008 11:06

Hola! Nu är det Tisdag morgon och i morgon börjar jag skolan igen! Jag vet inte hur jag ska tycka att det känns och vill inte tänka för mycket på det heller! Tar det som det kommer! Iallafall så jobbar jag ikväll och börjar halv nio i morgon så det är inte så farligt! Kunde vart mycket värre! Johan är hemma en sväng nu från sitt jobb men ska snart åka tillbaka igen! Idag blir det chilla, hänga med vänner och mer vet jag inte haha! Nu ska jag nog äta frukost! :) Kram, L!

Av Lisa Ullström - 19 augusti 2008 01:30

Caroline, jag och Johan har hängt hela kvällen och nu har vi kollat film och Caroline drog hemåt. Nu ska jag och Johan sova, jag är så jävla trött ska jag säga er så nu är det sova som gäller! God natt! L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards