Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 14 augusti 2008 22:51

Fyfan, vad jag är stressad! Har duschat nu och fixat mig lite! Slet på mig en body, baggy jeans och en lång svart tröja, feta örhängen och håret uppsatt i en hästsvans! Riktigt skönt att vara soft idag faktiskt! Nu ska jag dra till Maria och träffa Caroline och sen blir det Harrys och jobba. Kommer nog hem sent ikväll! Berättar om idag senare för nu måste jag springa! Ha en bra kväll! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 14 augusti 2008 18:19

Nu är Johan hemma. In i duschen ska han och sen blev det lite ändrade planer. Vi måste först till Fellingsbro och hämta några papper och sen därefter blir det Frövi till Johans mormor. På vägen hem ska vi fort som faan till Willys och handla lite sen blir det hem. Jag måste fixa och sen ska vi äta! Jobba ikväll, skönt som faan att vara ledig på Söndag. Löning i morgon och sen den tjugofemte också! :) Älskar att få lön två gånger i månaden, då har man oftast alltid lite pengar iallafall! Vi hörs senare, kanske tar någon trevlig bild när vi är iväg! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 14 augusti 2008 17:54

Den här dagen känns som en hel evighet! Kan bero på att jag gick upp klockan halv sju imorse efter att ha drömt konstiga mardrömma! Men men, i morgon kan man ju sova ut iallafall och det ska bli skönt! Om ett tag kommer Johan hem och då ska vi åka till Frövi och hälsa på hans mormor ett tag! Sen ikväll ska jag jobba även om ingen tänker gå ut för jag vill vara ledig på Söndag så att jag kan gå ut då! I morgon har jag som sagt möte med Örebroguiden klockan 18:00 och direkt efter det ska jag hem till Ellen och mysa med henne och tjejerna! Det blir mat, film och lite candy! Ska bli skönt faktiskt trots att folk vill festa så gör jag det hellre på Söndag. Är inget tryck på Fredagar (tycker jag). Nu skickade Johan sms iallafall och sa att han är på väg hem så han ska väl bara byta om och sen drar vi till Frövi! Håll tummarna för bättre väder nu för jag är trött på detta eviga regnande och blåsande! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 14 augusti 2008 15:15

King Syze Ft Vinnie Paz & Apathy - And Now

Av Lisa Ullström - 14 augusti 2008 15:12

  

Jag vet inte hur jag ska göra ikväll. Gå ut och jobba idag och vara ledig på Söndag så jag kan festa på Söndag istället vore ju great för på Björnis är det ju trycket! Eftersom att jag börjar skolan på Onsdag också så är det ju minst sagt lika bra att passa på right? Jag ska faan göra så! Kommer nog bli bra tror jag! Cya!

Av Lisa Ullström - 14 augusti 2008 15:02

Häy! Imorse åkte jag upp på stan vid halv elva, handlade en kalender och lite smågrejer inför skolstarten. Mötte upp Madelen och vi satte oss inne på Krämaren. Madeleine kom dit i sin nyklippta, riktigt snygga frisyr och sen kom hon, solskenet från England: Ronja! Fyfan, vad glad jag blev! Var helt pirrig i magen innan faan, har ju inte träffat henne på så länge! Guld var det! Vi fyra gled till La baguette och käkade lunch och chillade. Madelen och Ronja handlade lite kläder på stan men själv är man pank så jag gick bara och did some window shoppin! Hur som helst så jag jag och Madelen till träffpunkt och jag fick skjuts av henne till skolan där jag hade ett riktigt lyckat möte med min syo. Nästa vecka på Onsdag börjar jag skolan och det ser bra ut faktiskt! Nu måste jag städa och plocka rätt här! Kanske till och med ta disken om jag pallar! /L!

OS!

Av Lisa Ullström - 14 augusti 2008 09:47

Kina vann OS i gymnastik så grattis, grattis! Nu ska jag snart gå ner och ta bussen upp på stan! Regnat hela morgonen så funderar på att dra med paraplyet! Shutt!

Av Lisa Ullström - 14 augusti 2008 08:00

Simhoppet är ändrat till i morgon så jag gick upp så här sjukt, jävla tidigt i onödan men som sagt så är det gymnastik på Tv nu och det är inte helt fel det heller! Hur som helst så ska jag iallafall ta en dusch och nu och sen fixa mig eftersom att jag ska upp på stan och ett par timmar! Cya later! /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards