Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 18 augusti 2008 19:38

Herregud! Känns som att jag varit borta i en evighet fastän den här helgen gick jättefort! Det har varit en underbart rolig helg med trevligt folk och en massa shakande av ass och god dricka! Var ledig igår vilken var riktigt skönt och nu är jag back home! Nu har jag, Caroline och Johan varit iväg och fixat en del grejer! Skönaste av allt är nog att jag har varit oberoende av det mesta, inga pengar på mobilen, har inte haft med mig kameran ut och bara varit liksom! Så jävla skönt faktiskt! Nu är vi tre iallafall hemma hos mig och Johan! Chillar gör vi och ska väl glo på film. Har ingen aning om vad Caroline tänker hitta på men kanske stannar hon och myser med oss och sover över med! Hur som helst så ska jag ta och vara lite social nu! :) Kram på er, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards