Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 8 augusti 2008 21:55

Nu tar ni det lugnt ikväll,. hahahaha!

Av Lisa Ullström - 8 augusti 2008 21:54

Nu drar jag, Caroline, Maria och Jonna ut! Vi ska spåra som faan ikväll! Som sagt taggad till hundra! Hoppas att ni andra får en bra kväll! Cyyaaa! Shutt!

Av Lisa Ullström - 8 augusti 2008 19:58

Nu är brudarna, Caroline, Jonna och Maria på väg hit! Jag har redan börjat dricka! Inne på den andra cidern men jag tar det lugnt vill inte bli dyngrak och spåra ur! Haha! Iallafall så ska jag gå ner till Caroline och säga hej nu! Shu!

Av Lisa Ullström - 8 augusti 2008 19:03

Just jag glömde säga förut att jag och Johan åkte förbi Tobbe och Emmas nya lägenhet och sa hej på vägen hem förut! Dom ska flytta in jättenära oss, precis vid Diana! Johan stannade där förut och jag gick hem och för en stund sen kom han också hit! Nu ska vi snart slänga i oss lite käk och han ska tillbaka dit! Jag ska fixa mig och börja dricka lite för ikväll ska vi spåra! Jag har inte varit så här taggad på hur länge som helst! Kommer bli trycket! Shutt!

Av Lisa Ullström - 8 augusti 2008 18:14

 

Detta är bilderna från idag på Johan, mig, Felix, Isak och Maja! Blev några söta bilder iallafall! /L!

Av Lisa Ullström - 8 augusti 2008 17:56

Nu har jag och Johan varit i Arboga hos Johans syster familjs hela dagen! Chillat, fikat, umgåtts, pratat och tagit igen den tid vi missat! Maja hade växt riktigt mycket och deras söta kattungar hade också växt! Iallafall så togs en massa bilder men jag hinner inte lägga upp det nu så det blir antingen senare eller i morgon! Nu ska jag in i duschen sen blir det fixa till max som gäller! Ikväll ska vi spåra! Bye!

Av Lisa Ullström - 8 augusti 2008 11:59

Nu ska vi åka till Arboga! Håller bara på att bränna en skiva eftersom att min ipod har dött och då har vi inget att lyssna på i bilen. Och dessutom har Johan bara en massa skitmusik på usb-minnet så nu jävlar ska jag bränna mina låtar! Cya later! Ikväll hände det! :D

Av Lisa Ullström - 8 augusti 2008 11:08

Nu har jag duschat, sminkat mig och allt det där! Håller på att städa, plocka in disk och allt så jag slipper hålla på med det ikväll när jag kommer hem för då kommer jag få damp och bli stressad som fan! Kram, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards