Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 13 augusti 2008 23:35

Jag ska bli gudmor. Jag fick förfrågan idag och jag kunde såklart inte säga nej! Känns rätt stort faktiskt och lite nervöst men sammtidigt bra! Vem tackar nej till en sådan förfrågan liksom? Troligtvis ingen :) !

Av Lisa Ullström - 13 augusti 2008 23:28

Jag lägger in bilder lite då och då på bilddagboken hela tiden nu så det kommer mera! Och har även lagt upp några till här nu också! Ungarna är så jävla goa och söta så jag vill bara käka dom! Önskar att jag hade min bror och hans familj närmare fan! Men men, den dagen jag får körkort ska jag åka dit oftare och hälsa på! :)

Av Lisa Ullström - 13 augusti 2008 23:14

 Bilderna från idag och mer finns på Http://lisalinnea.bilddagboken.se /L!

Av Lisa Ullström - 13 augusti 2008 22:47

Hey, gott folk! Nu är vi hemma igen efter en "heldag" (vi var där vi halv fem) i Arboga! Det blev mys med ungarna och en massa lek! Jag höll koll på Maja mestadels av tiden och grabbarna spelade fotboll. Lite senare tände vi på bastun och sen fixade killarna med Johans cross! Efter det blev det käk och sen massa mys framför OS! Isak, Felix och Johan bastade en sväng men jag pallade inte så jag chillade i soffan istället! Var lika skönt det! På vägen hem stannade vi till och jag fick övningsköra lite, haha! Det var nice! Men nu är vi hemma iallafall och snart ska jag lägga in lite bilder :) Enjoy!

Av Lisa Ullström - 13 augusti 2008 15:32

Stefan Casta - Spelar död

James Frey - Tusen Små Bitar

Malin Sävstam - När livet stannar

Carolina Gynning - Ego girl

James Frey - Min Vän Leonard

Dave Pelzer - Pojken Som Kallades Det

Waris Dirie - En Blomma I Afrikas Öken


För er som tycker om att läsa så är dessa sju böcker grymt bra! Skriver upp mer bra böcker senare eller än en annan dag! Läs på nu för fan! Nu måste jag dra! :D /L!

Av Lisa Ullström - 13 augusti 2008 15:17

Det började åska och grejer så jag fick slå av datan och dra ut alla kontakter ett tag men nu är jag efter en skön dusch tillbaka här igen! Har sminkat och fixat mig också så nu är jag snart klar! Ska bara slita på mig några kläder! Iallafall så är klockan rätt mycket, kvar över tre nu så vi hinner inte åka till Johans mormor i Frövi. Det får vi ta i morgon eller något! Men om en kvart, tjugo minuter ska vi åka till Arboga och vara med Johans systers familj! Ikväll kanske jag ska träffa Ellen och Madelen och om jag kommer hem för sent för det så ses vi iallafall på Fredag och då kanske vi alla tjejer ska ut och äta och sen gå på Bio. Ska försöka fixa fram lite pengar bara. Har så dåligt med pengar nu eftersom att jag var borta från jobbet i två veckor men men! Igår fick man ju tillbaka skattepengar iallafall så det är ju en liten summa där iallafall! I morgon har jag möte med syon på Risbergska skolan klockan 13:00 och därefter har jag möte med mina kollegor på Örebroguiden.se klockan 15:00 men platsen får vara hemlig, haha! Hur som helst så måste jag skaffa en ny kalender i morgon så jag har koll på skolan, jobb, tider och allt möjligt! Det är aldrig fel att ha! Nej, nu springer klockan iväg och det ska jag också göra! Ska försöka ta några söta bilder på ungarna i dag så hörs vi senare! Kram kram, L!

Av Lisa Ullström - 13 augusti 2008 13:32


God morgon. Läget är så här: hela sommaren har jag varit uppe sent på nätterna oftast aldrig innan två och mer än ofta har man lagt sig vid fem, sex tiden på morgonen! När man lägger sig sent så går man upp sent på dagen också. Klockan är nu halv två och jag har precis gått upp. Har till viss del knullat halva min dag! Onödigt! Sen om en vecka eller vad det är så börjar ju skolan också och då funkar det inte att hålla på så här! Men hur som helst ska jag på möte med Syon i morgon klockan 13:00 för att få schema och prata lite om hur allt ska gå till, hur ofta jag kommer vara i skolan och en massa annat som jag behöver få veta! Hur som helst så är jag jävligt hungrig nu så jag ska slänga i mig någon frukost och sen får det faan bli duschen för det känner jag skarpt att jag behöver! Sen blir det Frövi till Johans mormor en sväng och sen Arboga till ungarna och Tor-Björn. Vi skulle basta och grejer men jag skippar det, tar det hellre lugnt med Maja. Jag pallar bara sitta inne i bastun i typ två minuter ändå så jag har inget där att göra! Fuck, nu jäävlar är det simhopp på tv! OS och det är killar som hoppar! Check that out! Fan, vad jag saknar att simhoppa nu :/!

Av Lisa Ullström - 13 augusti 2008 02:21

- Hur kan man tro att man är en ängel när ondskan har kapat ens vingar och smutsat ner ens vita särk? Kanske för att man en gång kunde flyga.

Carolina Gynning

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards