Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 13 augusti 2008 02:15

Det snurrar i mitt huvud. Jag vet inte om det är vädret, alkoholen, dansandet, mitt humör eller min temprament. Jag är en lättretad jävel och just nu vill jag bara vara ifred, läsa min bokjävel och sen sova. Jag är totalt jävla slutkörd. Har kännt mig trött i en vecka nu fast jag sovit rätt länge. Jag har inte ätit ett skit på hela dagen och det kan vara därför som de få ciderna jag drack tog så hårt. Jag blev inte dålig men man borde väl kanske ha ätit någonting! Iallafall så ska det bli skönt att komma ut på landet i morgon. Jag tror att jag behöver det! Nu ska jag lägga mig och läsa och sen sova. God natt, folks! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 13 augusti 2008 02:05

Nu sitter jag äntligen vid min dator! Iallafall, jag och Jonna chillade ett tag och sen gick vi till Ellen och chillade med henne där! Var skönt att träffa henne igen efter så lång tid i från varandra! Tycker om den tjejen så jävla mycket! Vi gled mot Satin vid 10-11 tiden och jag började jobba. Var inte speciellt mycket folk men det tog cirka tio minuter för mig att bli klar! Sen sa till grabbarna to turn up the music and then we started to dance! Dansade hela kvällen och det var faktiskt fett nice! Mp kom dit, Nathalie, Jennie och en massa annat roligt folk! Nu är jag iallafall hemma igen! Mår sådär, lite huvudverk och så är jag trött men i morgon blir nog en bra dag för då ska vi till Johans systers familj och basta och kolla på film. Här får ni se två bilder från i dag också. Den ena är på Jonna och den andra är på oss tillsammans. Där är jeansen och jackan som jag köpte i dag, var bara tvungen att ha på mig dom för jag tyckte att det blev riktigt nice! Nu ska jag snart sova. Jag är så jävla trött! God natt!

Av Lisa Ullström - 13 augusti 2008 01:45

Jut nu sitter jag vid Johans dator och sitter vid min. Har grejar med photoshop och jag väntar på att få min data så att jag kan lägga in mina bilder på min dator! Bara så ni vet så är jag så jävla trött och kvällen var riktigt bra! Skriver mer om det snart när jag fått min dator! Hej!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards