Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 20 augusti 2008 23:13

Har precis blivit utmanad att skriva upp mina sju favoritbloggar och det tänkte jag ta tag i, i morgon för nu är det verkligen dags att sova! Pallar inte vara trött och inte hänga med på var lärare säger första dagen i skolan! Nej, den här gången ska jag fan se till att jag blir tagen seriös för jag vet ju att jag kan om jag vill, haha! Jag längtar tills helgen! :D Natti natti!

Av Lisa Ullström - 20 augusti 2008 22:56

Jag och Johan slängde i oss lite käk, la oss i soffan och slog på en film som hette "Fellon". Den var sjukt, jävla bra! En av dem bästa jag någonsin sett. Jävligt mycket blod, våld och sjuka människor men själva historien var grym måste jag säga! Rekomenderar den hårt! Nu måste jag sova. Första skoldagen i morgon! Mitt fjärde år på gymnasiet ska precis börja! Sov gott! /L!

Av Lisa Ullström - 20 augusti 2008 20:56

Jag satt precis och kollade på Girl meets cowboy! Det handlade om fyra tjejer som var bästa vänner och dem tävlade för att vinna en cowboys hjärta! Jag skulle aldrig göra något sånt, haha! Fyfan, vad sjukt! Trist att förlora sina bästa vänner på grund utav en jävla kille! Vilken brud är så blåst att man gör så! Nä, fuck that!

Av Lisa Ullström - 20 augusti 2008 16:08

Jag var precis ute en sväng och träffade Zana och Dennis. Fy fan, dom tyckte inte synd om mig som är så sliten och trasig idag faan! Dom tyckte det kändes bra att se mig så förstörd haha! Men jag förstår dom! Nej, nu blir det nyktert och lugnt för mig ett bra tag framöver! Nu ska jag städa, bädda och greja lite om jag orkar! Måste tvätta mitt löshår också fan! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 20 augusti 2008 15:06

Av Lisa Ullström - 20 augusti 2008 14:28

På vägen hem i natt när jag hade deckat i bilen så fick jag ett sms. Jag vaknade, kunde knappt se för att jag var så trött men i sms:et stod det att jag nu har blivit moster åt en liten pojke! Fy faan, jag vill träffa ungen nu!

Av Lisa Ullström - 20 augusti 2008 14:25

Hej! Jag är trött som fan! Kom hem klockan åtta imorse och gick precis upp. Nu är klockan halv tre! Jag är alltså helt jävla slut men det var det värt för det var roligt igår! Tyvärr var det så mycket folk på Satin att det blev tråkigt. Mamma fjortisblondiner som sprang runt och knuffades liksom och det funkar inte för man vill ju dansa och inte bli puttad fram och tillbaka hela tiden! Hur som helst så taggade vi där ifrån rätt snart och det blev sent helt enkelt! Roligt var det! Idag är det fint väder, jag är deckad och helt slut men det känns som att det är lika bra att passa på att städa och allt det där idag! Sen imorn by the way så ska jag opereras och fy faan vad jag inte vill! :( SÄMST!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards