Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 23 augusti 2008 19:56

Hey, på er! Jag, Johan, Tobbe och Emma chillade i en park nära vårt hus förut. Låg och mös på en filt med dricka och bullar! Tog några bilder men dom får dyka upp senare eller i morgon om det blev några bra! Jag och Emma har iallafall hållt på och fixat oss hemma och mig och Johan och Tobbe och Johan chillade hemma i Tobbes och Emmas lägenhet. Nu är jag och Johan klara iallafall för att gå över till Emma och Tobbe. Vi ska käka och sen röra oss upp mot stan och sen senare ska jag träffa Jonna och några andra vänner!

Följ era hjärtan och låt ingen bestämma över er /- Lisa!

Av Lisa Ullström - 23 augusti 2008 15:46

Precis när jag loggade in här på bloggagratis.se och skulle kolla så såg jag att jag hade fått en jättefin kommentar av min älskade vän Erika! Saknar dig hjärtat som fan, snart ses vi! :) Nu ska jag och Johan gå ner och möta Emma och Tobbe. Vi ska sätta oss i parken och chilla lite och prata! Ikväll ska jag ut och träffa lite folk, är ledig ikväll men precis som igår så ska jag ta det lugnt eftersom att min kind inte är helt bra efter operationen än! Cya! Hej!

Av Lisa Ullström - 23 augusti 2008 12:55

21/8 - SOMMAREN 08


- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Lärde mig bosnisk dans, åt en massa nya goda maträtter och en massa nya ord på Bosniska.



- Dog någon som stod dig nära?
Nej!


- Vlka länder besökte du?
Bosnien och Kroatien!


- Är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
Ja, att jag inte åkte runt till Stockholm, Gävle, Uppsala, Göteborg och så som jag alltid brukar göra på sommrarna!



- Vilket datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?

19/7-08 Danas Bröllop!

- Största misstaget?
Det ni!



- Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej, inte som jag minns!

- Bästa köpet?
Kläder och självklart Bosniska chips!

- Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, festkvällar och middagar på resturanger!

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, alla trevliga människor som jag träffat!

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?
Pitbull Ft Trina - Go Girl P Squared - Do me Necro - Creepy Crawl Lil Wayne - Lollipop Rihanna - Disturbia P Diddy Get Buck In Here Rade Lackovitch - Sexy Seka!

- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Jag vet inte.

- Vad önskar du att du gjort mer?
Rest i Sverige och köpt med mer bosniska chips hem till Sverige!

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbat!

- Hur tillbringade du midsommarafton?
I Halmstad med Madelen, Ellen och Cornelia!

- Blev du kär i sommar?
Nej!

- Förhållanden?
Samma som innan.

- Fvoritprogram på tv?
Sex And The City och Gossip Girl!

- Bästa boken du läste i sommar?
Min Vän Leonard Av James Frey!

- Största musikaliska upptäckten?
Bosnisk musik, riktigt nice!

- Något du önskade och fick?
Jag vet faktiskt inte!



- Något du önskade dig men inte fick?
Jag vet faktiskt inte!



- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?

Firade ettårs-dagen med Johan.

- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ja, mer resor!

- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?
Det är så svårt!

- Vad fick dig att må bra?
Vännerna och resorna!

- Vem saknade du?
Caroline!

- De bästa nya människorna du träffade?
Armina, Armin, Emina, Semin, Stefan, Johan,

- Sommarens sötaste?
Jeckie!

- Sommarens största kärlek?
Vännerna!

- Sommarens besvikelse?
Att jag inte kan lita på mig själv!

- Sommarens bästa?
Bosnien!

- Sommarens snällaste?
Zana + familj!

Av Lisa Ullström - 23 augusti 2008 12:48

Jag har ingen aning om vad jag håller på med längre. Min kropp är så matt och trött att jag inte ens orkar städa längre. Jag klagar hela tiden på den här fuckin lägenheten men gör ju för fan ingenting åt saken! Det är dammigt, stökigt, kläder, skor och skit överallt! Jag vill bara städa, damma, dammsuga, torka golvet och hela skiten så att man kan känna sig avslappnad och trivas här! Det är bara så jävla jobbigt att städa tre rum själv, speciellt när det är så jävla äckligt som det är! Disken måste jag också ta tag i! Men först innan jag ens tänker på något sånt där mer ska jag försöka få i mig lite frukost. Blir jättesmå tuggor från torrt bröd men jag kan inte tugga normalt och har ont i munnen så det får duga for now! Nu ska jag röra mig! Hej!

Av Lisa Ullström - 23 augusti 2008 12:35

Dagens trash: Svullen kind, looked like a hamster!
Dagens köp: En öl.
Dagens mat (nyss): Macka med mjukost, två mackor med vitlökssmör.
Dagens väder: Regn, sol, molnigt, soligt, molnigt, regn (upp och ner)
Dagens försök: Få torra tjejer att dansa men det gick inte!
Dagens träning: Dans!
Dagens födelsedagsbarn: Ingen aning!
Dagens ljud: Pitbull Ft Trina - Go Girl!
Dagens drog: Cola!

Dagens klädsel: Mörka baggy jeans, svart linne, svart oversize t-shirt, adidaströja och sjal!


Av Lisa Ullström - 23 augusti 2008 12:24

Min kind svullnade upp som en fet jävla potatis igår och det höll i sig hela dagen och kvällen! Gjorde ont och jag såg förjävlig ut men jag fick ha på mig en sjal för att jag dölja det värsta. Det blev en bra kväll, dansade, umgicks med folk och hade det allmänt trevligt. Johan hämtade oss och sen åkte vi hemåt och sov. Jag är nu vaken, Johan ligger kvar i sängen. Jag är hunrig, ont i magen som fan! Är ledig från jobbet ikväll eftersom att jag inte vill visa mig så här! Får se vad som händer i kväll. Blir lugnt kan jag säga iallafall! /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards