Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 28 augusti 2008 22:29

Innan jag borstar tänderna och går mot sovrummet för att lägga mig i sängen för att slockna så tänkte jag lägga upp denna bilde på: Örebro!

Av Lisa Ullström - 28 augusti 2008 22:10

Dagens mat: Köttbullar, potatis och brunsås i skolan och till kvällsmat blev det kinamat: Kyckling Curry!
Dagens fråga: Varför tog inte tandläkaren bort alla stygnen?
Dagens "goda mellanmål": None!
Dagens lek: Inga roliga lekar idag inte, dom kommer i helgen!
Dagens vill ha: Jag köpte det jag ville ha idag: två linnen och en tröja!
Dagens funderar på: Att det seriöst är dags att köpa nya skor!
Dagens funderar på nr 2: Ska jag eller ska jag inte?
Dagens kvällsplanering: Allt gick som planerat förutom att vi köpte hämtmat istället för att laga den själva och jag klagar inte :)
Dagens "kille för mig": Johan.

Av Lisa Ullström - 28 augusti 2008 22:07

Jag och Johan åkte och köpte kinamat. Jag tog Kyckling Curry och den var riktigt spicey ska ni veta! Vi kollade på Blood Diamond när vi åt, har sett den förut men den är faan grym! Somnade och har precis vaknat nu så vi ska ta och sova för båda är helt slut! Vore skönt att lägga sig nu för jag går alltid och lägger mig så jävla sent och i helgen vill jag vara pigg och må bra! I morgon har jag skola från och med klockan tio tills klockan ett, alltså e relativt kort dag så nu är det bara att köra! God natt och sov gott! Bilderna från idag lägger jag upp i morgon om någon av dom mot förmodan skulle blivit bra! /L!

Av Lisa Ullström - 28 augusti 2008 19:00

Johan har precis kommit hem från jobbet men vi ska snart åka iväg igen. Trots min stora tabbe att jag har glömt mina skolböcker i min påse någonstans på stan så är jag på bra humör! Vi ska åka och köpa kinamat! Jag är så jävla sugen på det idag så ni fattar inte haha! När Johan kommer hem så här sent så är det liksom ingen av oss som orkar ställe oss och laga mat! Nu ska vi åka! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 28 augusti 2008 15:56

Började dagen med att gå i skolan och när jag slutade åkte jag upp på stan och träffade Erika och Madelen. Vi kollade runt i affärer och grejer. Jag gick vidare efter ett tag och för min del blev det två par baggy linnen och sen en svart tröja med tryck på ryggen! Vid halv tre gick jag mot tandläkaren. Väl där drog dom bort stygnen och det gjorde förbannat ont men ännu värre var att när jag kom hem så hade jag stygn kvar i munnen. Jag har alltså nyss plockat bort det själv! Sämst! Hur som helst så måste jag diska nu och det kommer nog ta minst en timme! :( Hoppas ni lider med mig! /L!

Av Lisa Ullström - 28 augusti 2008 10:11

Sitter i skolan och har håltimma. Jag är så jävla uttråkad! Sämst med håltimmar hela tiden! Börjar nästa lektion om ca 40 minuter och sen är det lunch! I helgen ska det festas som fan!

Av Lisa Ullström - 28 augusti 2008 07:17

Emil och Anton kom hem till mig och Johan skjutsade ut oss tre i skogen borta vid Rynningeviken där vi plåtade lite innan vi sedan åkte in till stan och fortsatte där (i regnet)! Efter att vi tagit en massa bilder gick vi mot Mitt andra hem där jag skulle jobba. Emil och Anton gick hemåt! Det var en bra kväll igår men jag var alldeles för trött för att orka stanna på Mitt andra hem någon längre stund. Skola idag liksom så jag måste vara pigg! Idag får jag ta bort mina stygn! :D

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards