Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 16:25

Jag har duschat nu! Fy faan, det var riktigt skönt! Nu tänkte jag slänga på mig lite smink i ansiktet och dra på mig lite kläder! Ska försöka träffa Zana en sväng idag! (L!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 15:27

Människor är giriga varelser! Iallafall vissa! Satt och tänkte på stekaren Blondinbella och hennes stekare till pojkvän, Nils. Jag vet inte hur dom står ut med sig själva men dom verkar ju klara det rätt bra. Konstigt nog! Jag förstår inte hur man kan vilja gå folk så hårt på nerverna. För hon lyckas verkligen och det gör han med. Hon hade t.ex varit i Örnsködsvik med sin lilla stekare och köpt en massa pälsar och en av dom var ansiktet kvar på. Stackars djur, förstår mig inte på människan. Och han är inte speciellt bättre, säger att Kungshallen har skabbig mat och grejer som att han vore för fin för sådan mat. Jag kan meddela er om att Kungshallen är det bästa stället i hela Stockholm. En hel lokal med mat från alla möjliga olika länder och kulturer. Svensk, japanskt, indiskt, libanesiskt och så vidare. Jag vet inte men han kanske känner ett måste att klaga lite eller så vill han gå folk på nerverna. Det lyckad dom där två med iallafall. /L!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 15:05

Det kan vara krångligt att hitta det man söker i bloggen ibland så nu har jag börjat lägga mina inlägg i kategorier: resor och bilder är de som kommer ha mest inlägg! Så om ni vill se bilder från Gran Canaria, Bosnien, Göteborg, Smögen eller något annat kul jag varit på så är det bara att trycka på resor i kategorier :) Svårare än så är det inte! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 14:35

Nu har Johan och jag ätit frukost. Lite sent för det kanske men men det är bara att köra! Nu har jag iallafall satt igång med städningen! Bäddat sängen, tagit rätt på tvätten, ställt in allt i badrumsskåpet, hängt upp handdukar och samlat ihop mer tvätt! Nu ska jag plocka rätt på alla smågrejer och ligger överallt! Damma, dammsuga och diska får bli en annan dag för jag pallar inte det idag! Ikväll är det iallafall Remember the titans på tv och den filmen är ett måste att se! Riktigt jävla bra it is! /L!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 13:40

Så, nu har jag gjort en bild där alla tjejerna är med! Blev riktigt fint och färgglatt! För övrigt har Vigdis varit här och hämtat lite tvätt (sådana kläder som jag inte kan tvätta själv så det får hon ta hand om) och så har hon kollat min cykel men den är knas så det får vi ordna sen! Vädret är skit och mitt uppe i all skit så ringde min älskade man Zana! Lycklig blev jag och vi ska ses senare! My love is in Sweden again! (L)

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 12:05

Du heter: Lisa Adelia Linnea Ullström!

Smeknamn: Jag har inget.

Piercingar: Naveln, näsan, öronen!

Tycker andra att du är attraktiv: Kan hända!

Vilken parfym använder du: Ralph Lauren & Jean Paul.

Vad är du rädd för: Döden och att göra fel val i livet.

Är du kär? Kanske.

Har du pojkvän/flickvän? Ja, det har jag.

Var har du ont ? Ingenstans.

Vad längtar du till? Tills jag är klar med skolan!

Din största dröm just nu? Jag vet inte, man har väl några!

Sparare eller slösare? Slösare!

Anser du att du är stark? Absolut!

Vad lyssnar du på just nu: Immortal Technique - Dance With The Devil.

Röker du: Nej, slutat!

Beroende av: Internet, mobilen, vännerna, kameran, dans!

Vem behöver du mest just nu: Mig själv och vännerna!

Vad tror folk om dig: För mycket!

Stämmer det: Mestadels, nej!

Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår och my ass!

Vad säger du för att imponera på någon: Hur imponerar man på någon?

Hur imponerar man på dig: Man kan ju börja med att vara sig själv!

Brukar du skratta för dig själv? Haha, det kan väl hända!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?  Hej älskling! Hur är det med dig? Förlåt att jag inte har hört av mig! Men min mobil har vart död sen igår kväll! Är du sur på mig? Puss

Vart bor du: Örebro!

Trivs du där: Sådär!

Äger du några converse: Nej!

Festar du mycket: Folk tycker det ja men dem tror sig veta så mycket! Mitt svar är: nej!

Vad har du för mobil operatör: Comviq!

Är du allergisk mot något: Nej!

Nästa mål i ditt liv: Klara av skolan!

Hur svarar du i mobilen: Haallå? Lisa! Vem är det?

Vem ringde du senast: Mamma!

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Något annat så där?

Antal sömntimmar inatt: 6 kanske!

Vad gör dig glad: Jag blir glad när jag är med mina vänner, när jag mår bra och har en bra dag, när jag hör vissa låtar! Det finns massoor!

Sov du ensam igårnatt: Nej!

Brukar du komma i tid: Alltid!

När mår du bra: När jag mår bra helt enkelt, haha!

När blev du fotad senast: I förrgår kanske!

Vanligaste färg dina kläder: Jag vet inte, min garderob är väääldigt färgglad!

Vad gör dig arg: Folk som tjatar/krånglar!

Är du aktiv i skolan: Nej, men det ska det bli ändring på!

Vem/vilka saknar du just nu: Zana!

Vad gör du om 10år? Jag vet inte, troligtvis skaffat ett bra hobb och gör det jag alltid velat göra!

Vad åt du senast? Glass!

Vem skickade du senast sms till? Mp!

Är denna person trevlig? Världens trevligaste!

Hur länge höll ditt senaste förhållande? Förutom detta så höll det förra två månader!

Född? 890120

Tjänar du bra? Jag klarar mig.

Vad inhandlade du senast? Tre linnen på JC!

Sista! favoritmaträtt: Tacos, kebab och pappas mat!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 11:51

Jag hatar Måndagar, på tal om ingenting. Men men igår gick jag iallafall och la mig rätt sent. Läste lite i en bok "När livet stannar". Handlar om Tsunamin och verkar riktigt bra! Nu är jag vaken igen och jag hatar Måndagar! Lägenheten ser ut som ett bombnedslag, jag ser ut som ett fuckface och jag pallar inte göra ett skit! Men jag har bestämt mig för att det idag ska städas! Rakt av, inga ursäkter! Lika bra att sätta igång snart så har man resten av dagen till att hitta på något annat! Häy!

[v]

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 03:25

Tidigare idag la jag upp en bild på tjejerna men här kommer en på alla mina närmsta tjejkompisar och jag! -Ni är guld brudar, I love every single one of you!

Jag, Caroline, Jonna, Ellen, Madelen, Erika, Evelina, Ronja, Zana & Madeleine (Som tyvärr inte finns med på bilden, men det ska jag försöka styra upp i morgon)! Love!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards