Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 4 augusti 2008 12:12

Det är dags för mig att städa lite! Madelen kommer hit om ungefär en timma och jag orkar inte ha det se ut så här då! Vi ska säkert laga mat och mysa tillsammans! Men det är bara bra för då finns det mat klar för Johan att värma på sen när han kommer hem! Nu ska jag röra på mig, hinner nog inte med någon promenix idag men man vet aldrig!

Av Lisa Ullström - 4 augusti 2008 11:25

I vanliga fall brukar jag ha hur mycket som helst att skriva men inte just nu. Allt känns lite jobbigt! Jag måste börja lägga mig tidigare för att bli van med det igen! Ska ju gå i skolan! Det är så jävla jobbigt att höra folk hela tiden som nu har gått ut gymnasiet som ska åka Norge hit, Australien, dit! Thailand, Usa o.s.v Jag ska sitta kvar i skolbänken och kanske blir jag inte smartare av det. Vem vet! Skit samma, nu får jag väl ändå rycka upp mig lite! Ska försöka styra upp det här livet nu! Bye bye!

Av Lisa Ullström - 4 augusti 2008 10:57

 Nu har jag grejat lite med bilder och lyssnat på musik. Inte orkat göra något annat än! Min plan för dagen är att försöka ta en liten promenix någon gång under dagen och sen senare i eftermiddag kommer Madelen förbi innan hon börjar jobbet så det ska bli mys! :) Nu har jag föresten lagt upp ännu fler bilder från Bosnien och Kroatien! :)

Av Lisa Ullström - 4 augusti 2008 10:22

Nyvaken och trött är jag och ännu värre är att min rygg är helt paj. Nej, nu ska jag inte överdriva men jag har jävligt ont i ryggen och har inte sovit nå vidare bra inatt. Vaknat flera gånger! Så jävla jobbigt! Men men, nu är klockan snart halv elva så var väl lika bra att gå upp! Idag vet jag inte vad som händer! Funderar på att ta hit Evelina och fota lite men vi får se! Nu ska jag iallafall städa lite och sen äta frukost! /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards