Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 2 augusti 2008 12:38

Jag tänkte att ni kanske vill se ännu fler bilder från Bosnien och Kroatien. Jag la ju bara upp lite över 20 bilder och det är ju inte så mycket så det kanske dyker upp lite mer snart :)

Av Lisa Ullström - 2 augusti 2008 12:15

Hej på er! Sen jag kom hem har jag varit riktigt dålig på att både blogga och ta kort men eftersom jag varit borta i två veckor och inte träffat mina vänner på så jävla länge så känns det som att det rä viktigare att umgås med dom än att sitta vid datan!


Igår åkte som jag nämde innan: jag, Jonna, Evelina, mamma och pappa till Willys och handlade en massa matgrejer! Kändes bra eftersom att det inte fanns så mycket kvar hemma och jag har rätt dåligt med pengar nu eftersom jag varit borta från jobbet två veckor. Hur som helst så åkte Jonna hem för hon skulle vara barnvakt och jag och Evelina gick upp till lägenheten. Vi kollade lite bilder, städade, plockade och chillade. Johanna (Brus) dök upp och vi fortsatte chilla! När Madeleine M vid femtiden dök upp så började vi alla fyra laga mat och det blev: Kycklingfile med ris, bearnaisesås och min vitlöksdipp (som under gårdagen blev mycket älskar) Häähä! Så jävla god är den! Iallafall så tog det ett bra tag att laga maten och vi drack under tiden som vi lagade den också för att komma igång lite! Efter maten drog Evelina och Johanna iväg och Madelen K kom! Hon slängde också i sig lite käk och sen diskade vi, grejade, lyssnade på musik, tjejerna fixade sig och drog på sig kläder! Riktigt fina blev dom!

Dennis, Robban, Robbans bror och en kompis till dom kom också över för att förfesta och umgås. Vi satt och pratade, dom smakade min vitlöksdipp som dom kallade succse!!! Till slut, när klockan hade blivit rätt mycket, hoppade jag in i duschen och började fixa mig! Killarna gick efter ett tag för dom skulle vidare till Satin och ville vara där lite tidigare än vad vi ville! Vi gick iallafall dit när vi var klara och på vägen plockade vi upp saknade Ellen! Gick till Satin, dansade lite, chillade i soffan med en cider och sen såg jag Caroline, min pärla! Det blev en massa pussar och kramar och sen shakade vi ass som fan! Mp kom också dit efter ett tag och vi tre chillade tillsammans och hade det riktigt trevligt!


Värmen igår ska ni veta! Inte att leka med! Det var fett jobbigt så vi (jag, Mp och Caroline) bestämde oss för att dra så vi gick till Grill Corner. Jag och Caroline delade på en Vezuvio med kebabsås och Mp tog en kycklingrulle! Det var ett bra avslut på kvällen och jag mådde skitbra, vad typ inte ens speciellt onykter! Strålande! Iallafall så kom Madelen dit. Madelen, Ellen och Madeleine följde ju först med till Satin men drog till Klaras efter ett tag för dom hade inte så kul. Hon kom iallafall till Grill Corner och så gick vi hemåt och la oss för att sova :) Imorse åkte Madelen till jobbet och jag fortsatte sova! Tyckte synd om henne fan! Haha! Men men, det är inte alltid helt lätt!

Idag är det iallafall Lördag och jag ska jobba på Björnstugan och Satin! Idag kör jag både för Expressen och Örebroguiden! Jag missar min kusins fest vilket jag verkligen inte ville göra :( Alla ska dit! Det kommer bli en riktig bondefest och det hade varit roligt, men men! Det kommer flera dagar! Nu ska jag städa och plocka lite! Johan kommer ju hem i morgon bitti klockan sex på morgonen! :) Hey så länge! Kram, kram!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards