Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 6 augusti 2008 11:33

Nu är det dags för mig att diska och städa upp här! Kanske ska med mamma och pappa och äta kinamat vid 12, halv 1 så nu får jag sätta igång! Det går nog fort! Bäddat sängen har jag iallafall gjort! Wheey! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 6 augusti 2008 10:57

Baby Cham Ft Rihanna - Boom Boom!

Den låter är faktiskt rätt bra, alltså inte bra like jävlar vilken skön låt men den gör att man blir lite glad haha!

Av Lisa Ullström - 6 augusti 2008 10:47

Igår skjutsade Johan upp mig och Evelina på stan. Evelina gick till bussen och jag gick till Hellas. Där mötte jag upp Caroline, Maria, Palle, Lillen och Putte. Jag tog en cider, vi satt och chilla och snackade en massa! Efter ett par timmar gick vi förbi Pitchers och sen gick vi mot Satin! Jag jobbade och det gick på ungefär 10 minuter. Jag ville verkligen bli klar fort igår så att jag kunde dansa! :D Direkt när jag var klar så haffade jag my girl Caroline och vi shakade våra ass. Och våra ass var dom ända assen på dansgolvet men hey vem fan bryr sig? Inte jag. Iallafall så blev jag förbannad på en person och personen på mig men allt löste sig. Aja, det ska vi inte prata om. Det vore slöseri med tid. Iallafall så mötte vi upp Mp också och massa annat folk som var där! Vi dansade iallafall och hängde med våra vänner tills klockan ett och så började jag följa Caroline. På vägen mötte hon en annan vän som hon gick med och Johan (en kille som gick i min klass sjuan till nian i brickebacken) följde mig eftersom att han ändå skulle till sin flickvän på norr! Caroline och hennes kompisar fick damp för att jag skulle gå själv, dem tror att jag ska bli våldtagen! Aja, jag ska väl inte klaga! Det bevisar bara att dom bryr sig så det var tur att Johan var där så att dom slapp följa mig hela vägen ner och sen upp igen! Haha! Iallafall så var kvällen lyckad och på Fredag ska vi spåra! Ser jag fram emot! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards