Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Lisa Ullström - 5 augusti 2008 09:57

 


Necro - Death Rap, Poetry In The Streets Creepy Crawl, Street Veteran, Whos Ya Daddy, Light My Fire! GZA - Investigative Reports, Liquid Swords! Lil Wayne - Lollipop, Pop Bottles, I Know The Future! Dead Prez - They Schools! Cunninlynguists - Seasons, Mic Like A Memory, Missing Children, 616 rewind, Halfanimal Halfman! Immortal Technique - Dance With The Devil, Harlem Streets! Jedi Mind Tricks - Hevenly Devine, Razorblade Salvation, Black Winter Day, Suicide, Heavy Metal Kings, Serenity In Murder, Army of the Pharoahs, Animal Rap, Battle Cry, Narrow Grave! Ill Bill - Billions On My Mind! Eminem - I Got Five On It (Ft Luniz)! Mobb Deep - Burn, Shook Ones, Got It Twisted, Survival Of The Fittest! Redman - Blow Trees, React!

Av Lisa Ullström - 5 augusti 2008 09:53

God morgon! Jag kunde inte sova längre än tills precis nu! Men det är bara bra för då har jag tid till att städa, diska och plocka lite! Skitväder i dag också men det är en perfekt dag för att fota lite så vi får se vad som styrs! Idag är det iallafall Tisdag så ikväll jobbar jag! Ska bli skönt att äntligen komma ut lite, jag har varit så jävla rastlös dem senaste dagarna! Kram, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards