Alla inlägg under augusti 2008

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 22:00

Kollar just nu på film: Remember the titans! Som är på nian! Kolla den!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 20:42

Nu är jag hemma IGEN! Jag, Jennifer, Zana och Johan sitter hos mig och Johan. Vi har varit ute ett tag och chillat! Nu ska jag visa Zana alla bilder från Bosna! :D

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 19:35

Maten var god, jag är mätt. Trött är jag också men snart kommer Zana och Jennifer och då ska vi säkert gå runt en sväng och snacka lite skit! Nu är pärlan äntligen hemma igen! Finally! Nej, nu ska jag slänga på mig lite kläder! Hej!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 18:08

Nu är jag hemma igen! Var med Caroline, Maria och Jonna en sväng på Söder och chillade! Nu håller vi på att fixa käk. Potatisgratäng, lövbiff och jag ska om en stund sätta igång och fixa min vitlöksdipp som mina vänner kallar succedippen, haha! Den är farligt god faktiskt! Nu måste jag sätta igång för den måste stå i kylen en stund innan man äter den annars smakar den skit! /L!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 16:25

Jag har duschat nu! Fy faan, det var riktigt skönt! Nu tänkte jag slänga på mig lite smink i ansiktet och dra på mig lite kläder! Ska försöka träffa Zana en sväng idag! (L!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 15:27

Människor är giriga varelser! Iallafall vissa! Satt och tänkte på stekaren Blondinbella och hennes stekare till pojkvän, Nils. Jag vet inte hur dom står ut med sig själva men dom verkar ju klara det rätt bra. Konstigt nog! Jag förstår inte hur man kan vilja gå folk så hårt på nerverna. För hon lyckas verkligen och det gör han med. Hon hade t.ex varit i Örnsködsvik med sin lilla stekare och köpt en massa pälsar och en av dom var ansiktet kvar på. Stackars djur, förstår mig inte på människan. Och han är inte speciellt bättre, säger att Kungshallen har skabbig mat och grejer som att han vore för fin för sådan mat. Jag kan meddela er om att Kungshallen är det bästa stället i hela Stockholm. En hel lokal med mat från alla möjliga olika länder och kulturer. Svensk, japanskt, indiskt, libanesiskt och så vidare. Jag vet inte men han kanske känner ett måste att klaga lite eller så vill han gå folk på nerverna. Det lyckad dom där två med iallafall. /L!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 15:05

Det kan vara krångligt att hitta det man söker i bloggen ibland så nu har jag börjat lägga mina inlägg i kategorier: resor och bilder är de som kommer ha mest inlägg! Så om ni vill se bilder från Gran Canaria, Bosnien, Göteborg, Smögen eller något annat kul jag varit på så är det bara att trycka på resor i kategorier :) Svårare än så är det inte! Kram, L!

Av Lisa Ullström - 11 augusti 2008 14:35

Nu har Johan och jag ätit frukost. Lite sent för det kanske men men det är bara att köra! Nu har jag iallafall satt igång med städningen! Bäddat sängen, tagit rätt på tvätten, ställt in allt i badrumsskåpet, hängt upp handdukar och samlat ihop mer tvätt! Nu ska jag plocka rätt på alla smågrejer och ligger överallt! Damma, dammsuga och diska får bli en annan dag för jag pallar inte det idag! Ikväll är det iallafall Remember the titans på tv och den filmen är ett måste att se! Riktigt jävla bra it is! /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards