Alla inlägg under augusti 2008

Av Lisa Ullström - 27 augusti 2008 01:28

Började kvällen på Napoli med Caroline och Denise. Vi chillade, pratade, tjejerna åt lite mat och sen kom Mp dit också! Vid tolvtiden gick vi mot Satin och där var det tryck, jävligt mycket folk och mer jobbigt än roligt! Tog iallafall mina bilder och nu är jag hemma igen! Jag orkar inte göra ett skit, har så jävla ont i käfften efter operationen och alla pussar ju en på kinden hela tiden så det vill aldrig läka! Men men, kärlek, kärlek man ska inte klaga när man får lite kärlek från sina nära och kära! Nu ska jag och Johan kolla klart på filmen som vi började kolla på förut när vi somnade och sen blir det sova för jag börjar tidigt i morgon. Har en sån jobbig och fet håltimma i morgon också på ca tre timmar men jag funderar på att åka hem då faktiskt för jag pallar inte sitta i skolan i tre timmar! Jävligt ovärt! Något som är skönt är iallafall att första lektionen i morgon endast är en timme lång och den andra som är på eftermiddagen endast är femtio minuter lång! Nu ska vi slå på filmen. God natt! /L!

Av Lisa Ullström - 26 augusti 2008 21:38

Av Lisa Ullström - 26 augusti 2008 21:24

Dagens vanliga: Min mobil är min bästa vän!
Dagens syssla: Skolan, träffat en av mina nya klasser och den är knas! Haha!
Dagens nya person: En hel klass!
Dagens köp: Mat på Willys!
Dagens tillstånd: Kan hända att jag var lite bakis! Trött var jag också!
Dagens goda: Frukosten i kafeterian!
Dagens middag: Köttfärs med potatisgratäng och vitlöksdipp!

Dagens klädsel: Mörka baggy jeans, grå tubtopp, grått oversize linne med luva, rosa streetjacka och rosa skor.
Dagens onda: Min mun och min rygg efter getingsticket!
Dagens behöver: Alvedon och en jävla massa vatten! + Sömn!
Dagens träning: Ingen.
Dagens längtar: Tills på Lördag för då blir det grilla och supa skallen i F-bro!
Dagens mysiga: Film i soffan till vi somnade!
Dagens misstag: Att jag inte skrek på naturkunskapen, kanske hade fått den där klassen att hålla käften. Jag kommer verkligen inte få ett skit gjort alltså!
Dagens kväll: Ska snart till jobbet och sen blir det hem och sova!

Av Lisa Ullström - 26 augusti 2008 20:40

Jag och Johan på ett hörn lagade mat. Käkade, kollade på film och slängde i oss några chips. Jag deckade i soffan och vi slog av filmen. Nu har jag sovit för länge så det var ren tur att jag vaknade! Håller iallafall på att fixa mig nu och snart ska jag dra till jobbet, eller ja om en till två timmar! Vi kankse ses ikväll! Shutt!

Av Lisa Ullström - 26 augusti 2008 16:25

Jag, Jonna och Johan åkte till Willys när jag och Jonna slutade skolan. Handlade en massa mat och gott! Nu är vi hemma, har röjt upp som faan i lägenheten och nu ska jag sätta igång med maten! Jobba ikväll! :)

Av Lisa Ullström - 26 augusti 2008 11:17

Jag vill sitta här och fördriva tid men nu går inte det heller för nån skum jävel sitter brevid mig och sjunger! Fuck!

Av Lisa Ullström - 26 augusti 2008 10:38

Började skoldagen med Matematik A och jag vet att ni, mina kära tjejkompisar från min klass vill vara med igentligen för läraren är ju Andreas, haha! Skämt åsido, igår och idag har det gått riktigt bra för mig på Mattelektionerna och det känns hur bra som helst! Efter Matten blev det bara chill och väntan på Jonna! När min homie dök upp så slänge vi i oss lite frulle! Hon har lektion nu och jag passade på att göra spanskaläxan. jag har även hunnit prata med min samhällskunskaplärare Micke och om ett par veckor ska jag göra ett prov med honom. Hoppas att jag klarar det nu för då har jag godkännt i ett ämne liksom och jag vill göra allt så fort som möjligt! Lika bra vad faan! Hur som helst så sitter jag framför datan i samarnas korridor nu och bara väntar på att Jonna ska sluta sin lektion som hon har i klassrummet intill där jag sitter! Lunch blir det och sen har jag först spanska och sen natur och till sist slutar jag för dagen! Det blir ingen utgång ikväll kan jag lova utan Johan ska hämta mig här när jag slutar, vi ska till Willys och handla och sen blir det raka vägen hem, städa som faan för lägenheten är rakt av ett fucking bombnedslag. Inte ens roligt, så jag måste styra upp stället! Nej, nu ska jag kolla runt lite på nätet medans jag väntar på Jonna! Ha en bra dag!

Av Lisa Ullström - 26 augusti 2008 07:17

Jag tror att jag blev getingstucken igår! Har iallafall ett fetingjävla bett på ryggen som gör fucked up ont! Hur som helst så måste jag kila till skolan om en stund så måste slänga i mig lite frulle nu! Have a nice day!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards