Direktlänk till inlägg 24 maj 2008

Fredag

Av Lisa Ullström - 24 maj 2008 02:36

Jag har haft en rätt skön dag i dag. I stort sett bara haft en lektion i skolan och efter det åkte jag ju hem, städade och sen gick jag på min promenad. Blev Venaspåret. Samma som igår! Så jävla skönt att ute! Härligt med frisk luft i "vår/sommarvärmen". När Johan kom hem vid halv sju blev det tacos och sen fixade jag mig och han skjutsade mig till jobbet. På vägen dit pratade jag med Suzana och nu är det helt 100% att hon kommer på min student! Jag längtar så jävla mycket nu! Dagen man har väntat på i flera år är ju snart här! På jobbet gick det bra, mycket folk och jag hann till och med dansa en liten sväng :) När jag var klar följde jag Leo ochhans flickvän ut och sen gick jag mot stan. Mötte Robin en sväng och vi stod och snacka lite. Johan plockade upp mig på Statoil och nu sitter jag här hemma i lägenheten. Vore skönt att skriva: nu ska jag sova men det är tyvärr inte fallet för alla bilderna ska laddas upp på Efterfesten.com INSTA DIRR! Efter det ska jag verkligen slockna på en gång för jag vill vara pigg i morgon. Ska fotografera med Evelina på dagen och sen på kvällen ska jag ju jobba också. Tänkte ta en promenix på dagen också! Nej, nu måste jag sätta igång så jag kommer i säng innan det ljusnar! Natti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Ullström - 22 februari 2009 02:58

Tänkte bara skriva ett sista inlägg i den här bloggen eftersom att det fortfarande kommer in folk här på bloggen! Jag har som sagt en ny där jag heter: lisaullstrom.devote.se! Hoppas vi ses där! Ha det så bra! /Lisa! ...

Av Lisa Ullström - 9 januari 2009 23:25

HEJ IGEN! JAG HAR BYTT BLOGG SÅ NI VET. NÅGRA VERKAR HA MISSAT DET SÅ HÄR HAR NI MIN NYA BLOGG: LISAULLSTROM.DEVOTE.SE! ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 22:08

Jag länar härmed bloggagratis för att flytta till devote.se men just nu finns det inte mycket för er att läsa. Det kommer, det kommer. /L. (skriver ut bloggnamnet sen när jag fått fixa klart den lite mer) ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 21:20

Idag har jag och min älskade Johan varit tillsamans i 19 underbara månader! [v] ...

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards