Direktlänk till inlägg 5 maj 2008

Mat, kläder, blommor och 59 bast!

Av Lisa Ullström - 5 maj 2008 23:53

Var ju hemma hos mamma och pappa i ett par timmar. Pratade om allt från studenten till löshår och bosadsrätter. Det gick riktigt bra hemma idag. Inga obegahliga tjaffs eller jobbiga diskussioner som bara fortsätter och aldrig tar slut. Vi fikade, jag plåtade massa blommor och stötte på en söt liten igelkott som jag var väldigt nära faktiskt. Han flyttade sig konstigt nog inte. Trevlig liten prick den där igelkotten. Jag och Vigdis var nere på vinden för att kolla om det fanns något roligt jag kunde ta med mig hem och det gjorde det så klart. Vissa saker var roliga att se och andra lite så där, inte alls. Till exempel den där jävligt fula klänningen jag hade på mig på skolavslutningen i åttan när jag hade brutit armen tre dagar innan. Fyfan, den var hemsk att se. Jag hittade en spice girls film. Den väckte minnen, den jäveln alltså! Haha, fyfan! Den var en fet favorit där ett tag alltså! Knas! Hittade lite annat som kläder, väskor och skit. Hittade ett par dieseljeans, gråa som jag ska försöka sälja på Tradera. Köpte dom för 1200 och jag har använt dom en gång så det borde gå att få ihop lite cash för dom och det kan jag behöva nu när jag ska till Stockholm och köpa löshår och betala sminkningen till balen som inte är långt borta alls! Vi satt också och pratade om vilka jag ska bjuda på studenten och jag började säga att Daniel, Micke och Maria ska komma (mina kusiner från Gävle) dessutom skulle deras/min gemensamma kompis Rikard hänga på. Sen fortsatte jag med Johan, Zana, Jonna och Johans syster familj plus hans föräldrar. Min moster och hennes man och dessutom Frans, min kusin och hans vänner Jörgen och Reine. Frans kommer förmodligen också ta med sig sin familj, Marisell och Micheal. Farmor Kristina och Kjell kommer givet! Anna-Maria kommer nog, min kusin om hon får ledigt från jobbet. Sen lär ju Piere och Linn komma, min kusin och hans flickvän. Dem tar nog med sig sina ungar Tilda och Tintin. Viktigast av alla! Min bror kommer! Dessutom kommer Johans vänner, dom som kan. Tobbe, Emma, Per, Makke o.s.v Jag tror att "min" dag kommer bli den bästa någonsin. Det enda ni som kommer ska undvika, på MIN dag är att prata om betyg. Det kan vi ta en annan dag :) Fyfan, vad jag babblade på nu men det är ju så jävla skönt! Nej, men allvarligt man blir ju så glad och förväntasfull så man måste ju bara skriva om det. I alla fall hos mamma och pappa fick vi med oss lite mat, dricka och sånt där "nödvändigt" dessutom fick jag ett linne och en t-shirt av morsan som hon hade köpt på Gina men hon tyckte att jag kunde få det så jag bangade inte. Hade ändå tänkt köpa dom där grejerna hon hade köpt. Väntade bara på att jag skulle få dom haha och det fick jag. Fyfan vad pappa var go i dag. Han var så glad att jag kom hem och han sa att han saknade mig och grejer och pappa. Han är inte så känslosam han inte! Nej du, så jag blev glad. Han skulle försöka sälja något (alltså en av sina tavlor) så att jag kunde få pengar till löshår och sminkningen till balen. Han är så go min pappa! Världens bästa! Ska nog sluta skriva nu för annars blir det bara jobbigt att läsa och det vill jag ju inte! Så ta hand om er nu och ha det så bra! Puss, Lisa!

Massa blommor!  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Ullström - 22 februari 2009 02:58

Tänkte bara skriva ett sista inlägg i den här bloggen eftersom att det fortfarande kommer in folk här på bloggen! Jag har som sagt en ny där jag heter: lisaullstrom.devote.se! Hoppas vi ses där! Ha det så bra! /Lisa! ...

Av Lisa Ullström - 9 januari 2009 23:25

HEJ IGEN! JAG HAR BYTT BLOGG SÅ NI VET. NÅGRA VERKAR HA MISSAT DET SÅ HÄR HAR NI MIN NYA BLOGG: LISAULLSTROM.DEVOTE.SE! ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 22:08

Jag länar härmed bloggagratis för att flytta till devote.se men just nu finns det inte mycket för er att läsa. Det kommer, det kommer. /L. (skriver ut bloggnamnet sen när jag fått fixa klart den lite mer) ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 21:20

Idag har jag och min älskade Johan varit tillsamans i 19 underbara månader! [v] ...

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards