Alla inlägg den 17 november 2008

Av Lisa Ullström - 17 november 2008 18:18

Nu har jag plockat rätt på kläder, hängt upp de nya kläderna, fixat med fisk, skräp och massa smått! Bildbrist har jag men denna kan jag bjuda på! :)

Av Lisa Ullström - 17 november 2008 17:05

Mötte Jonna i skolan vid halv ett i förmiddags, åt lunch och sen chillade vi fram tills att jag började. Satt med Mahsun och Fruppe och drack varm choklad och bara chillade. När jag började drog Jonna upp på stan och jag hade Matematik. Riktigt seg lektion, nytt kapitel och skit men det var över på en timma och då tog jag bussen upp på stan och träffade Johan. Köpte en baggy t-shirt på Carlings och sen en baggy typ tröja från Bik Bok. Riktigt nice! För Johans del blev det ett par efterlängtade (från min sida, haha) gråa mysbyxor! Vi har ju köpt ett sånt där restaurangchansen häfte också så efter stan åkte vi och käkade på Mc donalds och efteråt hyrde vi två filmer på Maxim. Ska slå på dom om en stund när vi har plockat rätt lite! I morgon ska jag ut med Ismail och Jonna! Fun, fun! :)

Av Lisa Ullström - 17 november 2008 11:27

Igår snöade det och idag skiner solen och det är fan lite varmt till och med! Nu är det dags för mig att packa ihop böcker och allt och sen gå till bussen :) Cya later!

Av Lisa Ullström - 17 november 2008 10:35

God morgon, ny vecka Måndag. Pigg, utvilad och fått sova rätt länge! Johan sover fortfaranade och jag ska ta och hoppa in i duschen alldeles strax, göra mig iordning och vid tolv ska jag åka till skolan, träffa Jonna och så ska vi käka lunch! Efter skolan ska jag och Johan gå på stan en svng och kolla lite! Just nu är jag om jag ska vara ärligt inte alls pigg haha men jag förväntar mig att jag blir piggare än så här efter att jag fårr duschat iallafall så jag ska slnga mig in dit nu :) Cya!

Av Lisa Ullström - 17 november 2008 00:49

This years love had better last. Heaven knows it's high time. I've been waiting on my own, too long. When you hold me like you do, it feels so right, oh now. Start to forget how my heart gets torn, when that hurt gets thrown. Feelin' like I can't go on. Turnin' circles time again, cut like a knife, oh now. If you love me got to know for sure. (Låten är från filmen Crazy/beautiful och ni ska veta att detta inte är ett av dessa inlägg där jag faktiskt menar någonting utan bara ett inlägg där jag vill visa en bild och helt enkelt bara ha en text). Natti!

Av Lisa Ullström - 17 november 2008 00:24

Exakt, vad det är! God natt!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards