Alla inlägg under oktober 2008

Av Lisa Ullström - 27 oktober 2008 10:40

Ja, det var en skön dag ute hos mamma och pappa igår. Vi gick ju runt på Marieberg och handlade lite och när vi kom hem sov jag och Jonna och vi blev bjudna på mat och så! Efter det blev det Tv, och vi allihopa svullade chips, dricka, godis och sheet! Hur som helst, åkte hem, fixade oss och sen blev det utgång. Det var rätt kul faktiskt! Men eftersom att jag var sjuk redan igår så mår jag inte speciellt mycket bättre idag och sen är jag irriterad också för att folk beter sig så jävla konstigt men jag ska sluta höra av mig så får vi se vad som händer :) Hur som helst så känner jag mig lite bättre idag än vad jag gjorde igår. Ska städa tills Jonna vaknar och när hon kommer hit ska jag ta en dusch och sen ska vi dra upp på stan och ta en fika eller något! Jag måste iallafall köpa några smågrejer! Men men, Måndag idag och det blev inget med Uppsala :( Kanske blir Sthlm på Onsdag över dagen iallafall. Vi får se, just nu har jag ingen lust med någonting, vill bara ha hit Jonna! Vi ses och hörs sen, med lite bilder!

Av Lisa Ullström - 26 oktober 2008 18:25

Åkte ut till Gällersta med Jonna. Pappa skjutsade oss oc vi var snabb hemma, fotade ugglan och sen åkte jag, Jonna, morsan och Vigdis till Marieberg där vi haffade lite shit på IKEA. När vi kom hem blev det käk, mm mm mm! Nu har jag och Jonna sovit i två timmar typ, ska kolla på tv med Johan, morsan, farmor och Viggan. Ikväll ska jag och Jonna ut! Weyy!

Av Lisa Ullström - 26 oktober 2008 10:28

Nu drar jag till Jonna, väntar på Emil och på att pappa ska plocka upp oss! Vi drar sen till Gällersta och plåtar! Cya!

Av Lisa Ullström - 26 oktober 2008 09:15

Bara för att jag fick gå hem i regnet i går, barbent i klänning och endast en tunn skinnjacka över så är jag sjuk som faan nu! Kände att jag var på väg att bli sjuk igår och nu är det riktigt illa! Sämst!

Av Lisa Ullström - 26 oktober 2008 02:09

Home from work och den här kvällen var en underbar jobbdag förutom den regniga vägen hem! Nu ska bilderna in :)

Av Lisa Ullström - 25 oktober 2008 20:20

Har ätit, diskat och plockat rätt. Nu är de sista bilderna på väg in på sina hemsidor och jag ska in i duschen fixa mig och dra till jobbet. Det är något fel, men vad?

Av Lisa Ullström - 25 oktober 2008 18:28


Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards