Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 20 oktober 2008 20:21

Jag har precit gjort iordning en ny kategori och jag håller på att lägga in de bästa av alla mina bilder som jag sedan tänkte placera i den mappen. Ni får ha lite tålamod men tro mig det kommer upp inom kort! :)

Av Lisa Ullström - 20 oktober 2008 19:19

Clipsen jag köpte idag var sämst! Riktigt dåliga men sånt är livet! Jag har kommit på hur jag ska få dem att fästa ordentligt så det löser sig nog! Nu blir det greja och lägga upp lite bilder innan jag ska kolla lite på Tv och sen lägga mig i sängen och läsa innan det är sovdags! :)

Av Lisa Ullström - 20 oktober 2008 18:37

Nu har mamma klippt mig, ca två cm kortare för att få bort det slitna! Skönt! Hon håller just nu på att sy dit clipsen på löshåret! vi har även hunnit druckit ett glad vin tillsammans med farmor och tagit en fika. Nu om en liten stund ska jag och Johan röra på oss så vi kommer hem någon gång. Jag sa lägga mig tidigt så jag är pigg imorn!

Av Lisa Ullström - 20 oktober 2008 17:42

Fick precis låna mammas telefon och fylla på så att jag kan lägga in ännu fler bilder här på bloggagratis så jag ska försöka fotografera mer! /L!

Av Lisa Ullström - 20 oktober 2008 17:01

Johan kom till skolan och plockade upp mig väldigt sent. Bättre sent än aldrig iallafall. Vi åkte till Lager 157, lämnade tillbaka myskläder, tröja och byxa och sen åkte vi till Afrofrisyrer vid Våghstorget och köpte clipse. Det blev fyra styckten och sen åkte vi till Gustavs vik vilket var lite av en besvikelse eftersom att jag ville simma i Brickebacken. Men men, simma som simma vad spelar det för roll. Hur som helst så är vi ute hos mamma och pappa nu, har precis ätit och nu ska mamma klippa mitt hår och sen klippa löshåret. Nu är det jävligt dålig stmning här och Johan kommer väl få damp på mig snart! Nu ska vi klippa!

Av Lisa Ullström - 20 oktober 2008 12:49

Jonna och jag har precis ätit lunch. Var inte gott men men hann ju äta frukost imorse så det gjorde inget. Om ca en timma när jag har haft Matematik ska Johan hämta mig. Vi ska lämna en grej på Lager och sen ska vi upp på stan och köpa clipse till mitt löshår. Sen ska vi till Brickebacken, simma och sen ut till morsan o farsan. Mamma ska klippa mitt hår, äntligen och så ska hon sy på clipsen på löshåret också! Strålande. Blir också käk men nu måste jag gå och räkna lite! Shuu!

Av Lisa Ullström - 20 oktober 2008 11:15

Nu är det dags för mig att gå ner till bussen men innan det får ni en bild :)

Av Lisa Ullström - 20 oktober 2008 10:24

Fan, vad jag är irriterad på mig själv. Jag hittar inte mitt busskort. Vart är det? Jag har ingen aning så idag får jag betala för att åka buss. Måste hitta det idag faan annars är det bara att köpa nytt :( Sämst!! Äter iallafall frulle nu och ska snart dra till skolan!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards