Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 24 oktober 2008 22:24

Fan, helvete! Jag har letat efter min efterfesten.com t-shirt i typ 20 minuter nu och kom precis på att den ligger i tvättmaskinen. Spelar liksom ingen roll om Johan avbryter tvätten nu för den kommer inte hinna torka! Fan :(! Måste hur som helst åka nu, men ni får ha en bra kväll!

Av Lisa Ullström - 24 oktober 2008 21:57

Japp, klockan är nu 22:00 och jag should be @ woek men men bara att slänga på mig kläderna och mascaran och dra för annars är jag helt klar! Wish me luck nu, hoppas på mycket folk :)

Av Lisa Ullström - 24 oktober 2008 21:08

Vimmelbild från Kåren!

Av Lisa Ullström - 24 oktober 2008 20:59

Vi var ute i Marieberg som sagt och det blev ju inte direkt som planerat. Iallafall inte för min del men men lite skivor fick vi med oss hem. När vi kom hem hoppade jag in i duschen och Johan kokade ris. Johan fick en matlåda med fläskfile av sina föräldrar sist han var i Fellingsbro så vi värmde på det och åt till riset! Iallafall var det riktigt gott och nu har jag precis sminkat mig. Ska föna håret, platta det och sätta i löshåret och sen blir det Kåren! Jag tror att det kan gå bra ikväll, är rätt förväntansfull och ska bli skönt att komma ut på ett ställe jag tycker om. Tycker om det mer och mer faktiskt. Förut höll jag på att tröttna på Kåren eftersom att jag var där varje Fredag. Det är jag fortfarande men nu är det mycket mer givande på något sett. Det kan ju vara för att man känner mycket mer folk nu när man varit där så mycket men vad vet jag! Nej, jag kan inte fastna här nu! Måste fixa mig! :)

Av Lisa Ullström - 24 oktober 2008 19:51

När jag jobbar för expressen.se är det många av er som inte hittar bilderna så om ni besöker min blogg kan ni lätt hitta dom genom att trycka på "Vimmelbilder", en kategori som ligger till höger här på bloggen! Svårare än så är det inte :)

Av Lisa Ullström - 24 oktober 2008 19:27

Igår öppnade en ny butik i Marieberg som heter Kjell och Company eller något sånt! Åkte dit idag eftersom att jag tänkte köpa en batterieladdare som faktiskt visar när batterierna är färdigladdade och sen batterier till det men det sket sig totalt eftersom att det var igår det var halva priset och eftersom att det bara fanns tjugo stycken. Fy fan, man betalar ju hellre 250 än 500 liksom! Skit samma, shit happens! Och nu när jag kom hem blev jag positivtivt överraskad och chokad. Jag har haft 134 läsare idag. Är det någon av er som vet hur det kommer sig? Någon som länkat mig eller något sånt? Jag har ingen aning! Fort gick det! Kul är det iallafall :)

Av Lisa Ullström - 24 oktober 2008 18:22

Jag ser totalt fucked up ut! Johan kommer när som helst och vi ska till Marieberg lite snabbt och köpa en sak! Sen blir det direkt hem och Johan ställer förhoppningsvis upp på att laga mat medans jag duschar och fixar mig! Efterfesten.com t-shirten ska på som vanligt så jag slipper byta om hundra gånger vilket är en absolut fördel! Som sagt Kåren idag och i morgon skulle jag till Martina vid sjutiden och kolla på hennes och hennes pojkväns nya lägenheten men det blev ändrade planer så i morgon gör jag bara iordning mig och drar raka vägen till jobbet alltså Satin och Björnis och kör! Hur som helst ska det bli jävligt skönt med en dusch sen så man får vakna till på riktigt. Nu måste jag slänga på mig lite kläder så vi kan åka direkt sen! Cya tonight!

Av Lisa Ullström - 24 oktober 2008 18:15

Beyonce - IF I Were A Boy (Kolla videon)

Necro - Gory Days

Beyonce - And All

Beyonce - Single Ladies (Put A Ring On It)

Ill Bill - My Uncle


Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards