Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 11 oktober 2008 20:31

Stekte på ett par hamburgare, slog mig ner i soffan, åt mina hamburgare, Johan åt sina, när jag ätit klart öppnade jag min cider, kollade p fotbollen och njöt. Nu har jag precis duschat, ska snart fixa mig och göra mig iordning! Är rätt taggad för kvällen trots allt! /L!

Av Lisa Ullström - 11 oktober 2008 19:00

Nu ska Johan skjutsa mig till morsans chef så jag får lämna usb-minnet med bilder till han! Hey!

Av Lisa Ullström - 11 oktober 2008 16:18

Jag borde städa, jag ska städa!

Av Lisa Ullström - 11 oktober 2008 14:30

Det var en riktigt skön promenad i skogen och mycket fint att titta på! :)

Många droppar, bilden blev inte så bra men jag gillar den.

Jag, rakt av älskar vattendroppar. Här syns dom i ett spindelnät!

Love it!

Bruna löv med droppar!

Av Lisa Ullström - 11 oktober 2008 14:10

Nu har jag varit ute på en uppfriskande promenad och fy fan vad skönt det var. Hade självklart med mig kameran så det dyker nog upp lite bilder snart :) På vägen hem åkte jag förbi ICA och köpte lite glass tills senare :) Nu har jag ätit nyttig och god frukost. Det blev mörkt grovt bröd med leverpastej på en och ost på den andra samt mjölk till. Nu är jag proppmätt! :)

Av Lisa Ullström - 11 oktober 2008 11:16

Nu är jag lite piggare, lite vaknare! Jag ska byta om till sköna myskläder och sen ska jag gå ut till Venaspåret och ta en promenad tänkte jag! När jag kommer hem blir det god frukost! Nu får vi väl se om jag hittar min cykelnyckel. Annars är det bara att gå :) /L!

Av Lisa Ullström - 11 oktober 2008 11:01

Bara en gammal bild / :)

Västkusten 2005!

Ego
Av Lisa Ullström - 11 oktober 2008 10:39

Helgerna går fort, speciellt när det är dåligt väder på dagarna, man har ingen lust att hitta på något och så jobbar man på kvällarna. Det är redan Lördag fan och snart är det ny skolvecka. Möte med syon på Måndag klockan tolv också! Vet inte riktigt vad hon vill men hon sa att hon ville prata med mig och kolla hur jag tycker att det går för mig. Hur som helst så är jag trött idag men tänke plocka rätt lite här och sen sätta mig framför tv:n med min faktiskt nyttiga frukost! Får se vad som händer idag, ingen aning just nu! /L! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards