Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 17 oktober 2008 23:00

Dagens motion: Simmat 90 längder i Brickebacken.

Dagens Outfit: T-shirt, lång tröja över, strumpbyxor och vita sneakers!

Dagens sköna: Att allt gick bra på jobbet!

Dagens läsa: Nicole Richies bok, Sanningen om diamanter.

Dagens idiot: Ja, det var många. Eller så är jag bara bitter, jag vet inte.

Dagens mat: Fucking kebab.

Dagens alkohol (helg ju): Ingenting alls och det är lika bra det.

Dagens köp: Shampoo, stearinljus och bilder.

Dagens lånade: Reflexskärmar har jag fått låna och de ska testas i helgen.

Dagens irriterande: Den här stökiga lägenheten.

Dagens humör: Bra men väldigt trött!

Dagens planering: Lördagen jobbar jag heldag och ledig på Söndag! Skönt!

Dagens deppiga: När inte ens vänner är glad för ens skulle och inte visar något stöd är det fan något fel. Tack!

Av Lisa Ullström - 17 oktober 2008 21:57

Ja, min chef ringde precis och i morgon kommer jag troligtvis att jobba först från klockan 13.00-16.00 och sen 18.00-01.00 Det blir verkligen en heldag så i morgon blir det nog ingen simning för min del :( Men men, det kommer nya dagar att simma på efter helgen :) Då kan Johan följa med också! Nej, nu måste jag röra mig /L!

Av Lisa Ullström - 17 oktober 2008 21:48

Nu är jag klar för att åka till jobbet men är på lite dåligt humör på grund av det jag måste ha på mig. Måste ha jobbkläder och jag känner mig inte bekväm med det men man måste respektera chefen så kläderna åker på! Hur som helst är jag klar alldeles strax och då blir det Kåren. Kommer förmodligen vara dåligt med folk när jag kommer eftersom att klockan är så lite men det är soft att prata lite med folk, ta ett glas vatten och bara chilla lite! Det blir ingen fotografering av Rebecka och hennes pojkvän i morgon så eftersom att Johan ska åka till Fellingsbro i morgon, igen så ska jag städa. Som in åt helvete och sen ska jag åka till Brickebacken och antingen simma eller gymma! Får se vad det blir, måste hinna röra på mig en stund i morgon iallafall! Måste få bort kebaben, haha! Usch! Nej, nu måste jag skynda mig, ska byta om en gång till haha! / Ha en strålande Fredagkväll partypilnglor som inte jobbar helgkvällar/nätter ;)

Av Lisa Ullström - 17 oktober 2008 20:15

Ja, jag försöker ju att starta mitt nya liv! Hade nästan sett fram emot att äta pasta till mat ikväll liksom. När Johan kom hem hade han med sig kebab. Gullig tanke men det var en onyttig sådan. Nu blir det nyttigt resten av helgen och inge jävla godis mer! Fy fan!

Av Lisa Ullström - 17 oktober 2008 19:13

Shiet! Nu har jag sovit ett tag, lägenheten ser tyvärr förjävlig ut och jag måste städa! Johan och jag har kommit överens om att han får laga maten idag så jag kan plocka rätt lite här! När vi har ätit är det duschen som gäller på en gång alltså! Hoppas jag vaknar till snart bara för just nu är jag så jävla trött så jag skulle kunna gå och lägga mig och sen sova hela natten! Shit alltså! Ska börja plocka nu iallafall, Johan kommer hem när som helst! /L!

Av Lisa Ullström - 17 oktober 2008 17:27

Ja, det här har varit en av dom bästa dagarna på länge! Jag åkte som sagt med mamma och Vigdis upp på stan efter skolan. Vi fixade framkallningarna på bilderna och om en vecka högst är dom här så vi kan rama in dom och sätta upp dom på mammas jobb. Efter det åkte vi och köpte shampoo och lite småsaker för att sedan åka till Brickebacken där dom släppte av mig på badet. Såg några personer som jag kände och idag blev det nittio längder faktiskt. Riktigt jävla skönt var det! När jag var klar, tog jag en lång och skön dusch och sen gick jag över till Evelina där hela familjen var hemma och fyfan vad roligt det var att se Maria igen. Maria är Evelinas mamma och en så jävla underbar människa! Hon ska ikväll ut med min mamma och göra stan osäker, tack vare mig haha! Med sig har dom såklart Vigdis och kanske hakar också Talarn och Lena på. Jag ska iallafall träffa dom en sväng senare :) När jag varit där en stund, pratat lite och kollat busstider så följde Evelina mig ner till bussen och sen åkte jag med tolvan mot Järntorget där jag stötte på Jolie. Jolie är en av tjejerna som min familj var kontaktfamilj åt för många år sedan. Eftersom att jag inte kan teckensprål och eftersom att Jolie är döv så kan vi inte kommuniciera men att se henne leende och att få krama om henne kändes underbart då jag inte sett henne på väldans länge! Hur som helst tog bussen hem, nu är jag hemma och ska lägga mig och sova en sväng. Kvällen kommer bli så jävla bra har jag fått en känsla av! :) Och vill ni veta varför? SMJ spelar och då är det alltid tryck! Wey, time to sleep och här får ni en bild på Amanda och hennes vänner som vi tog idag :) /Kram, L!

Av Lisa Ullström - 17 oktober 2008 11:43

Glömde ju säga att mamma och Vigdis ska släppa av mig på vägen hem sen i Brickebacken för jag ska simma idag också! Så jävla skönt! Längtar redan. En riktigt lång Naturkunskapslektion framför mig och sen får jag ha lite roligt igen! :)

Av Lisa Ullström - 17 oktober 2008 11:37

Sitter i skolan nu, har precis varit ute med Amanda och mött upp hennes kompisar som kom hit för att hälsa på! Om ca tio minuter börjar nästa Natukunskap lektion som är A-kursen och för ca fyrtio minuter sen hade jag Naturkunskap kurs B. Direkt efter skolan ska mamma och Vigdis plocka upp mig, vi ska då till stan och framkalla bilder som ska ramas in och sättas upp på mammas jobb. Lite reklam sådär är ju aldrig fel. Nu har jag tagit kort på Amanda och hennes vänner också så jag har något att visa i bloggen senare! Nu måste jag kila till lektionen. Pratade precis lite med Spanskalärare också, vi kom inte så bra överrens förut men nu är det hur bra som helst och det är riktigt skönt kan jag lova! you will hear from me later! /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards