Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 13 oktober 2008 23:54

Sista innan jag ska sova nu! Hade satsat på utgång i morgon men det blir inget med det. Får vila upp mig ett tag och köra hårt en annan kväll! Och den kvällen kommer det bli tryck när det nu blir! Natti!

Av Lisa Ullström - 13 oktober 2008 23:39

Ett fucking psyk är vad jag är! Nu är det skärpning. Glömde helt bort vad fan klockan är och nu är jag arg på mig själv! Klockan är snart tolv! God natt!!!

Av Lisa Ullström - 13 oktober 2008 22:11

Nu har jag lagt in massa bilder för ERAN skull så nu är det bara ni spanar för jag har uppdaterat och lagt in fler bilder lite här och där bland dom andra! :D

Av Lisa Ullström - 13 oktober 2008 19:57

Jag uppdaterar memorielane-mappen igen! So here it goes!

Av Lisa Ullström - 13 oktober 2008 19:21

Nu har jag och Evelina ätit. Jag är proppe mätt! Hur som helst: idag så hände detta!

Jag och Evelina gick ut på balkongen för grannen som bor snett mitt emot oss längst har alltid en massa konstigt för sig! Man ser verkligen rakt in i deras kök och vardagsrum. Jag menar dom lär ju veta detta så därför kanske tänka på vad dom har för sig men dom är inge vidare smarta. För några veckor sedan klädde tjejen i lägenheten av sig alla kläder i vardagsrummet och jag höll på att dö av skratt och precis nu stod killen på en stol i köket och grejade med någonting och efter det gick han in i vardagsrummet och stretschade haha! För kul att se dom där två smarta jävlarna alltså! :D


En annan sak idag var ett par i kanske 70-årsåldern som klev på sextonbussen på väg mot stan efter skolan. Jag satt längst fram i bussen och en tjej hade sin väska på sätet brevid mig och så stod hon i gången. När paret gick på bussen sa farbrorn till henne: så nu kan du flytta på dig så får mamma sitta (alltså han fru eller vad det nu var) och på vägen in till stan så pratade dom med mig och ställde en massa frågor. Det var två riktigt trevliga pensionärer kan jag säga. Jag skulle ju flytta mig när dom gick på bussen så att farbror och gumman fick sitta men han brydde sig bara om att hon fick sitta och sa till mig att jag kunde sitta kvar och att det gick så bra så för honom att stå :) Eftersom att tjejen brevid mig inte flyttade sina grejer självmant så är det klart att han säger till jag menar gamlingar och gravida eller kvinnor med små barn ska självklart få sitta tycker jag. Det är pure respekt att flytta på sig liksom! :)

Av Lisa Ullström - 13 oktober 2008 18:13

Nu har jag och pullan handlat! Min mage har börjat kurra lite så vi ska sätta igång med käket nu! Efter maten ska vi slå på film om det inte är något bra på Tv. Och medans vi gör det ska jag locka mitt löshår så det är klart tills i morgon kväll för jag vill verkligen ha lockigt i morgon! Var längesen nu! :) Nej, nu ska vi fixa käk klockan är ju efter sex :) Tacos blir det idag! :)

Av Lisa Ullström - 13 oktober 2008 17:43

Nu ska jag och Evelina iväg till ICA och handla lite grejer till maten. Lite saker som saknas! När vi kommer hem blir det städa undan lite, laga mat och sen slå på en film! Nu måste vi kila, klockan går så fort! :)

Av Lisa Ullström - 13 oktober 2008 15:28

Ni är dåliga på att kommentera gott folk! Hur mår ni, vad gör ni? Själv är jag uttråkad som fan och vet inte vad jag ska ta mig till. Funderar på att bädda sängen, städa, plocka rätt på kläder och sen dra med mig Evelina ut till Venaspåret, ta en promenad och sen gå hem och fixa käk! Låter väl som en bra ide? :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards