Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 27 oktober 2008 23:26

Men denna bild säger jag god natt! Sov gott!

Av Lisa Ullström - 27 oktober 2008 23:24

Det blir nog ingen Sex & The City film idag. Är alldeles för trött och den är alldeles för lång för att jag ska palla se den men men det finns ju fler dagar och vi har dessutom lov så det är bara att ta sig lite tid! Nej, ska nog ta och sova nu tror jag! Ska upp i bra tid ändå så man får duscha och fixa sig lite! Ni får sova så gott! God natt!

Av Lisa Ullström - 27 oktober 2008 22:37

Innan Johan kom hem så kom Jonna förbi en sväng för hon hade varit hos sin syster! Vi chillade lite och när Johan smsade gick vi ner och han plockade upp oss. Vi skutsade hem Jonna och så drog vi till Willys och handlade kyckling och en massa annat gott! När vi kom hem ringde Jonna och vi snackade lite och så kom hon över igen. Vi lagade mat tillsammans alla tre när hon kom och det blev lite blandat idag. Det var tänkt att det skulle bli chicken fajitas men eftersom varken jag eller Johan tycker om grönsaker speciellt mycket så blandade vi lite tacobröd, kycklingfile, vitlöksdipp, ris och sås med gurka för den som ville ha. Jag ska tala om en sak för er: Fy faan vad det var gott! Jag njuter fortfarande. Till maten kollade vi förresten på film. Strangers hette den! Äcklig som fan! Inte speciellt bra slut men i övrigt var den bra! Nu har vi plockat undan, sköjt av all disk och sitter o glor på lite sköna klipp på youtube.com. Jag och Jonna funderar på att slå på Sex & The city filmen. Ska fundera på det en kvart till och sen får vi se om vi pallar. Ska ju dra till Västerås och shoppa i morgon! :D

Av Lisa Ullström - 27 oktober 2008 17:34

Jag tror att detta blir en riktigt bra kväll trots att jag inte vet vad vi ska göra än men klockan sex när Johan slutar ska vi iallafall åka till Willys och handla kyckling och grejer. Antingen blir det åka till Arboga efteråt och umgås med Johans systers familj och då blir det troligtvis hämtmat men om vi inte åker dit ska vi laga en maträtt innehållande kyckling som vi åt i England hos Johans syster. Grymt gott och sjukt starkt! Sen blir det film, mys och svull! Känns som en riktigt skön Måndagskväll faktiskt. Själv har jag ju chillat hela dagen så ska bli skönt att få ta det lugnt ikväll också och inte jobba! I morgon blire Västerås! Längtar! :)

Av Lisa Ullström - 27 oktober 2008 16:03

Om två timmar slutar Johan jobba och då har jag ingen aning om vad som händer men jag är jävligt trött så jag orkar inte göra något speciellt! Har pratat med Jonna iallafall och hon ska med mig och mina föräldrar till Västerås i morgon! Kommer bli riktigt mysigt! Jag ska städa och plocka lite nu så det är fint när hjärtat kommer hem! Kommentera gärna om det är något speciellt ni vill se i bloggen :)

Av Lisa Ullström - 27 oktober 2008 16:03

Har haft för, för lite att göra hela dagen och inte orkat göra något vettigt så jag har bara lekt en massa med min kamera men vatten och så vidare!

Av Lisa Ullström - 27 oktober 2008 14:32

Vi kan säga att det här klänningen är ny eftersom att jag aldrig använt den. Köpte den nu senast när jag och Johan var i England! Tycker att den är riktigt söt faktiskt men när fan ska jag använda den? :)

Av Lisa Ullström - 27 oktober 2008 14:09

Yes, i morgon åker jag och mammosh till Västerås med pappa. Hoppas vi hittar lite grejer nu bara. Det jag vill hitta är ett par sneakers i någon thung färg och sen baggy linnen och t-shirts. Skulle absolut inte banga en adidaströja heller haha! Jag ska försöka få med mig Jonna dit också men vi får se hur det går med det :) Ska träffa henne senare iallafall :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards