Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 1 oktober 2008 23:34

En av mina absoluta favoritbilder på mig (tagen av Rikard)! (Fearium på bilddagboken.se)

Ego
Av Lisa Ullström - 1 oktober 2008 23:27

Jag och Johan blev kvar ute hos hans föräldrar ett bra tag. Med oss fick vi en jäävla massa glas och porslin. Det var vasar, muggar, koppar, shotglass, grogglas, vanliga drickglas, tallrikar o.s.v Det har jag plockat med nu i ca en och en halv timma. Har diskat, torkat och ställt in. Nu är det bara lite kvar men klockan är halv tolv så det är ingen ide för mig att sätta igång med det just nu! Nu ska jag göra min spanskaläxa och sen blir det sova. Jobbig och lång dag i morgon! God natt, kramar L!

Av Lisa Ullström - 1 oktober 2008 19:23

När Johan kom hem från jobbet var han lite irriterad och dessutom var han stressad som fan. Jag hade haft ljudlös på mobilen så jag hade hört att han hade ringt mig fem gånger men iallafall så fick vi slänga i oss maten och sen åka för det hade hänt en liten grej i Fellingsbro! Nu har vi iallafall varit hos Makkes familj med Tobbe och nu är jag och Johan hemma hos hans föräldrar! Vis ka kolla lite och sen åker vi hemåt. Jag har spanskaläxa tills i morgon och dessutom måste jag kolla en snabbis på Matematiken. Fan, vad trött jag är idag alltså! Heelt slut! Vi hörs sen! /L!

Av Lisa Ullström - 1 oktober 2008 17:08

I morgon gott folk är det Torsdag. Jag hatar Torsdagar för jag har håltimmar hela tiden och så är det den dagen på veckan som jag har mest lektioner. Morgondagen ser hur som helst ut så här:


* Skola där jag bl.a ska skriva Matematikprov (ser inte fram emot det)

* Efter skolan blir det raka vägen hem, städa plocka och göra fint här hemma!

* Packa inför England!

* Klockan 17.00 kommer Johans kusin hit (hon som fixade lägenheten åt oss) och vi ska fika och umgås lite antar jag!

* 22.00-23.00 någon gång ska jag till Harrys och jobba!

* 01.00 Senast i säng för att sova!

Av Lisa Ullström - 1 oktober 2008 16:32

Nu ska jag snart sätta igång med maten! Fast jag duscha och dammsuga först! Känner mig lite stressad och ändå trött men blir nog bättre så fort jag får duscha! :)

Av Lisa Ullström - 1 oktober 2008 15:14

När man ligger hemma en hel dag lite smått sjuk och allmänt seg och bestämmer sig för att kolla på Tv så är det samma skit varje dag (vissa serires är bra men det är inte många) T.ex dessa går hela tiden, varje dag:



* Ophrah Winfrey Show

* Ellen

* Top Model

* Ellen Degeneres

* Christine

* Våra Bästa År

* Desperate Housewives

* One Tree Hill

* Cityakuten

* Rachel Ray

* V.I.P

* Americas Funniest Homevideos

* Las Vegas


O.s.v. Bara en massa skit i stort sett förutom Desperate Housewives, Top Model, Las Vegas, Chrisitne och One Tree Hill! Men vad faan har man inget att göra så. Jonna kommer över hit snart och håller mig sällskap och vid sextiden kommer Johan hem, då ska vi äta och direkt efter det åka till hans mormor en sväng och sen hem till hans föräldrar och hämta lite grejer! Ska nog upp och hämta min resväska idag också så jag kan börja packa! Lite bra att börja i tid så man inte använder de kläder man vill ha med sig dit :) /L!

Av Lisa Ullström - 1 oktober 2008 14:06

Jag längtar tills på Fredag. Ska bli så jävla skönt att komma bort. Jag känner verkligen att jag behöver det! Har saknat Johans syster och hennes och hennes pojkväns fina hus, katterna och allt! Ska bli skönt att komma ut i en engelsk skog och fota igen för det är skillnad på England och Sverige. Jag älskar England, skulle lätt kunna flytta dit. Jag ser fram emot att åka till London och se alla sevärdheter och shoppa och allt det där! Pengarna är insatta på mitt konto, en del av pengarna är växlade till engelska pund, passen är framme och biljetterna klara. Jag vill bara åka. Jobbar i morgon, Torsdag och sen drar vi på Fredag vid tolvtiden! Ska bli så skönt!


Låtar som ger mig flashbacks från England: T2 Ft Jodie - Heartbroken, Amy Winehouse - Back To Black, Avril Lavigne - When Youre Gone, Vincent - Miss Blue, Jose Gonzales - Heartbeats m.fl


Låtar/musik/texter ger så sjukt mycket! En känsla, en flashback från något moment, en återblick av ett ögonblick, en resa, en tanke. Min mapp "Gran Canaria" är full med en massa låtar som vi lyssnat på, på Gran Canaria under dessa tre åren som vi åkt dit. Det är minnen, rakt av!

Av Lisa Ullström - 1 oktober 2008 12:33

Nu har jag legat och sovit i flera timmar. Har inte riktigt hunnit efter hur jag känner mig än men jag ska lägga mig framför tv:n, bara vila och ta det lugnt så att jag blir bra!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards