Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 1 oktober 2008 09:59

Jag mår riktigt illa idag. Vet inte varför! Det ar inte för att jag drack igår för jag drack lite vin och en cider. Har haft ont som fan i magen hela morgonen och flera gånger har det kännts som att jag ska spy. Har som tur är inte gjort det men jag ska lägga mig i sängen, sova en stund och se om det blir bättre sen. Har tagit alvedon också! Nej, jag ska inte göra ett skit alls idag! Måste vara frisk på Fredag!

Av Lisa Ullström - 1 oktober 2008 08:11

Ja, klockan är åtta nu. Min lektion börjar om 20 minuter men om man kollar på min klocka så börjar jag om en timma och 20 minuter! Den här ställt om sig så min klocka är sju! Vilken skit alltså! Fan, vad sämst! Jaja, jag hinner iallafall inte dit i tid så nu ska jag plocka rätt på alla kläder efter att jag bytte om igår. Igår var det katastrof vad mycket jag bytte om! Ibland hatar jag mig själv. Blev fulare och fulare och till slut såg jag fucked up ut. Skit samma, igår kom Jonna till mig vid nio och vi åkte och hämtade Josefine och sen satte vi oss på Nobel och tog en cider. Sen blev det Satin, jag jobbade fort och sen shakade vi tjejer ass! Kom hem i bra tid ändå faktiskt :) /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards