Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 3 oktober 2008 11:39

Nu åker vi! Ska bli så jävla skönt! Ha det så bra nu! Kram, Lisa!

Av Lisa Ullström - 3 oktober 2008 09:47

3/10 - 8/10 2008!

Jag älskar dig mitt hjärta!

Av Lisa Ullström - 3 oktober 2008 09:13

God morgon! Jag försvo mig två och en halv timma men det finns inget att göra. Vi är uppe, har satt på en tvätt, tagit fram alla kläder, kollat igenom handbagaget och ska nu packa ner allt i resväskan sen blir det frukost, duschen och allt det där! Jag har som mål att fotografera som faan den här gången. Fina bilder, många bilder. Mer och mycket bättre än förra gången! Vi är lite stressade som ni kanske förstår och nu måste jag kolla så inte Johan har somnat igen! :) (/L!

Av Lisa Ullström - 3 oktober 2008 01:33

Nu har jag nästan lagt in alla expressenbilderna men jag klarar inte av att hålla ögonen öppna så jag går och lägger mig nu och tar resten i morgon! God natt och sov gott !:)

Av Lisa Ullström - 3 oktober 2008 00:48

Morgondagens planering:


* 06.00 Upp och hoppa som gäller, hämta resväskan från vinden, packa, kolla packlistan och plocka rätt i lägenheten!

* 07.00 Köra en maskin tvätt!

* Resten av tiden fram tills tolv blir det checka så att allt är med, kontrollera att inga pincetter, saxar eller liknande ligger i handbagaget så att vakterna på flygplatsen tror att jag ska döda någon, diska, äta frukost, plocka, städa, ringa alla och säga hej då och sen troligtvis skriva hej då till er alla i bloggen :)

* 12.00 Jag och Johan åker mot Västerås flygplats!

* 15.00 Vårat plan mot England avgår!

* 16.20 (Engelsk tid) Är vi framme i England där vi ska möta Sussi!

Av Lisa Ullström - 3 oktober 2008 00:36

Jag och Johan hade en blond konversation på vägen hem:

- Jag och mamma funderar på att åka till Hong Kong med Mac och hans fru för dem har ett hus där så vi behöver bara betala flygplansbiljetterna plus att det är så himla billigt där. (Jag)

 - Hong Kong, ja det är ju inget ställe man åker till hur som helst. (Johan)

- Exakt, vad jag menar! Så det vore ju en upplevelse. (Jag)

- Men Hong Kong, ligger det i Japan eller Kina? (Johan)
- Nä, alltså jag vene. Kina? Eller är det Japan kanske? Nej, jag vet inte. (Jag)


Jag vet fortfarande inte! Kanske borde spenderat mer energi på geografilektionerna?

Av Lisa Ullström - 3 oktober 2008 00:31

Jag älskar mitt jobb, speciellt sådana här dagar när allt flyter på fort, folk är trevliga och man märker att det är en bra stämning på krogen man befinner sig. Idag jobbade jag fort som fan och är redan hemma. Känns riktigt skönt! Nu ska expressenbilderna in och sen blir det packa och plocka lite så det är rent och fräscht i morgon när vi åker. Så jävla jobbigt att komma hem till ett äckligt, smutsigt crib liksom! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards