Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 9 oktober 2008 23:53

Nu ska jag dra till jobbet: Harrys! /L

Av Lisa Ullström - 9 oktober 2008 23:07

Föresten så stannade Johan och jag i Västerås ett tag igår när vi landat med planet! Det blev lite shopping för min del. En jacka (som jag redan hade fast i en annan storlek)! Och sen blev det ett linne och en t-shirt från Bik Bok, båda var baggy! :)

Av Lisa Ullström - 9 oktober 2008 22:39

Hurst green en riktigt fin höstig dag! Jag saknar redan England så jävla mycket. Det var en helt underbar vecka, bästa på riktigt jävla länge!

Kate Moss och jag!

Vi spenderade några dagar i Hurst Green i England hos Johans syster Sussi och hennes sambo Nat. Den här bilden är tagen dagen efter att vi kom dit och var ute på promenad med Sussi och Nats lilla hudvalp Roxy!

Jag och Johan spenderade även en dag och en natt i London, Englands huvudstad. Vi var på Madame Tussauds, åkte upp i London Eye och shoppade som fan! Den här bilden är tagen när vi var på väg från London eye till tunnelbanan. Vi gick i en jättelång tunnel proppfull med thung graffiti!

Tiger och Johan :D

Hotelet vi bodde på i London var mysigt och perfekt för oss. Det låg precis vid Oxford street där det låg en massa riktigt bra affärer t.ex: Adidas, New Look, Anne Summers, La Senza, Next, Primark och en jävla massa annat! Detta var iallafall våran utsikt från vårt hotellrumt! Perfekt!

Haha, Johan had to touch that famous piece of ass!

Lance Armstrong och Johan på Madame Tussauds!

I England shoppade:
Johan: 6-7 t-shirts, ett par jeans, två par kalsonger och en tjocktröja!
Jag: En klänning, en behå, fem trosor, en adidaströja och två baggy linnen!

Det var verkligen inte roligt att åka hem! Det enda jag längtade hem till var min säng!

Av Lisa Ullström - 9 oktober 2008 22:05

Ja, det kan man säga! Startade med spanska, slutade, åkte hem, städade och plockade. Tog en dusch och blev därefter upplockad av mamma och pappa. Vi åkte till Rusta för jag ville köpa nya lampskärmar till sovrummet men dom hade inga snygga så vi åkte vidare och det blev Lager 157 där jag köpte myskläder till Johan i present. Efter det åkte vi upp på stan med min dator till Robert och sen åkte jag och mamma upp på stan och pappa drog hem. På stan hittade vi en riktigt fin topp på Gina eller vad faan man ska kalla den. Den var iallafall svart, ärmlös och med knappar, rätt lång. Det blev också en sån där platta som snurrar och i den står det en massa små skålar. Det kan man ha till tacos eller vad man nu vill! Jag, mamma, Johan och Jonna gick runt på stan ett bra tag, shoppade lite och sen gick vi och tog en fika. När Johan slutade kom han till Robert, plockade upp oss och vi åkte till mig och Johan. Han bytte om och sen åkte vi mot Eurostop, handlade sprit och sen blev det IKEA där vi köpte en skitsnygg och stabil tvättkorg som kommer hålla mycket längre än tre dagar. Det blev också två skitsnygga ljusstakar, en stor lampfot till en av mina nya lampskärmar och lite smågrejer! Sen köpte vi också en inflyttningspresent till Tobbe och Emma (bättre sent än aldrig)! Det har varit en bra dag, min dator är ju hel! :D Nu tänkte jag plocka lite, lägga in lite Englandbilder och sen blir det duschen! Ska ju jobba på Harrys ikväll! Jag och Jonna hade tänkt gå ut idag men vi styr det på Söndag istället! Nu börjar klockan bli mycket! Bilder dyker upp lite senare :) (L!

Av Lisa Ullström - 9 oktober 2008 11:25

Jag pratade med mamma för en liten stund sedan och vi ska åka iväg och handla lite sen. Tänker inte säga vilka affärer än men tror att det kommer bli skitbra! Ska kanske även hämta min mobil idag! Just nu har jag iallafall plockat upp allt ur Johans resväska och vikt in det fint i garderoben! Johan shoppade ju fan mer än mig i England, haha! :D Nej, nu ska jag fortsätta med min väska för mamma och pappa kommer hit och hämtar mig om typ en timme :)

Av Lisa Ullström - 9 oktober 2008 10:21

Nu är jag hemma, hade en lektion i morse bara. Spanska. Vi gjorde ingenting speciellt, var en spansk tjej där som pratade en massa och halva lektionen försvann eftersom att det tog så lång tid för henne att komma igång. Jag är hur som helst hemma igen, lägenheten ser förjävlig ut nu när vi precis kommit hem, väskor och kläder ligger överallt men det ska jag styra upp idag! Jonna kommer förbi en sväng senare också! Skriv och kommentera nedanstående inlägg om ni är intresserade av jackan :) /L!

Av Lisa Ullström - 9 oktober 2008 06:52

God morgon! Har sovit så jävla gott i natt. Så jävla skönt att få sova i sin egen säng igen efter att ha varit borta och sovit i sängar med hårda madrasser. Hur som helst så är jag helt slut, trött som fan. Har spanska om en timma ungefär och det är det enda på schemat idag så efter det ska jag hem direkt, städa, packa upp och greja lite och sen ska jag försöka sova ett tag! Vore bra tror jag! Lite tråkigt det här med bilderna (jag vet) men jag kan inte trolla och är sämst på datorer så vi får se om det fixar sig idag eller någon annan dag! Nu måste jag sätta igång och göra mig iordning! Cya later!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards