Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 19 oktober 2008 23:38

Oj, vad jag har bloggat dåligt idag. Lagt upp typ en enda bild och endast skrivit en jävla massa jättekorta inlägg. Blev inget fotande idag eftersom att jag inte pallade och har haft fullt upp med annat men i morgon kanske det blir av vem vet. Nu är det iallafall läggdags! God natt :)

Av Lisa Ullström - 19 oktober 2008 15:01

Jag är faktiskt piggare nu! Har dragit på fett hög musik och just nu spelas Ghostface Killah - Josephine! För skönt beat! Hur som helst så håller jag på och städar som faan. Det går bra nu! Säg att jag är duktig? :) :P

Av Lisa Ullström - 19 oktober 2008 14:12

Fy fan, vad skadad man kan vara när man är trött. Gick upp imorse, la upp bilderna och åkte med min pappa ut till Gällersta. Fy fan vad onödigt. Vad skulle jag dit att göra när jag hade så jävla mycket att göra hemma. Pappa skjutsade upp mig till bussen och jag åkte hem. Nu är jag hemma och ska städa hela lägenheten och efter det ska jag decka!

Av Lisa Ullström - 19 oktober 2008 11:54

Jag är trött, lite smått irriterad men enbart för att jag är trött. Just nu har jag äntligen hittat mina adidasbrallor så jag tänkte dra på mig dom och någonting nice till och sen sätta igång och städa vidare! Låter väl bra?

Av Lisa Ullström - 19 oktober 2008 11:26

Idag är det Söndag, klockan är halv tolv och jag är helt jävla slut! Så jävla deckad och slut som aldrig förr. Nu håller jag på att ladda upp bilderna till Orebroguiden.se. Tar lång tid på grund av att det är så många bilder men jag ska städa och greja lite medans bilderna är på väg in så får jag lite nytta gjord. Pappa ska plocka upp mig om en timma ungefär! Tror jag.

Av Lisa Ullström - 19 oktober 2008 02:16

God natt! (L!

Av Lisa Ullström - 19 oktober 2008 01:41

Klockan är efter tolv och det är Söndag. Söndagsledigt för min del och jag är överlycklig för jag behöver verkligen vara ledig idag. Planeringen för dagen har jag ingen aning om just nu eftersom att jag och mamma inte fått tag på Kicki så vi får se hur det blir med fotograferingen av Ida i morgon. Jag har iallafall tänkt åka ut till mina föräldrar, käka och kanske simma i Brickebacken eftersom att Johan ändå ska till Fellingsbro igen. På kvällen ska vi mysa med Tobbe och Emma! Jag är så jävla trött och har inte humör för någonting så ni får ursäkta dessa tråkiga inlägg!

Av Lisa Ullström - 19 oktober 2008 01:30

Hemma. Äntligen. Har jobbat som en gnu hela dagen från klockan 13.00-01.00 med en lunch på en och en halv timma. Första delen av jobbet var utdelning av medaljer o.s.v till idrottsmän och de inblandade i ÖSK. På min lunch hann jag bara hem, slänga i mig min mat som jag köpte med mig från Rosalis Deli (pasta och kycklingbitar) och sen fixa mig lite och byta kläder. Väl framme på Conventum igen var vi lite tidiga men vi hann fixa lite grejer. Vi är Johan och jag min kollega. När folket började komma var det bara att plåta på för det var ca tusen personer som kom på en gång. Fotade på som bara den och när alla satte sig vid sina bord var det dags för showen där bl.a Cheryl Clamp, Marie Kuler och Peter Flack uppträdde! En operasångare från England var också där m.fl och det var roligt att se! Jag blev trött i benen och mina fötter som faan efter att ha stått och gått hela dagen, kvällen och natten så nu när jag äntligen är hemma och har dragit på mig myskläder kan jag äntligen slappna av. Nu måste bara bilderna in och det är en historia som troligtvis kommer bli väldigt lång. Det kan bli så att jag kör in hälften idag och resten i morgon beroende på hur lång tid det tar. Jag är hur som helst, helt jävla slut! Det skulle ni också varit kan jag lova! /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards