Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 10 oktober 2008 22:04

Jag ska in åka riktigt än, men snart så. Jag är trött, inte alls så taggad för vädret är inge vidare. Har regnat idag och då är ju inte folk lika taggade som vanligt men men det är bara att köra på så gott det går! Jobbar i morgon och måste tyvärr köra på Söndag också! Ska ju mysa med tjejerna då men men det går rätt fort på Söndagar eftersom att det nästan alltid är mycket folk så det är bara att mysa med tjejerna fram tills ungefär tolv, dra till jobbet, köra på och sen dra hem och sova. Jonna, Evelina, Madelen och jag blir det troligtvis. Får se vilka som sover över eftersom att Johan inte är hemma. Jag vill inte sova ensam, så enkelt är det! Nu smsar Johan när som helst och ska skjutsa mig till Kåren! Nu ska jag dra på mig skor, jacka och sen är jag klar :) (L!

Av Lisa Ullström - 10 oktober 2008 20:14

Nu har jag och Madelen chillat, slängt i oss lite käk och pratat. Hon ska till Ullared i morgon, jag är riktigt avis kan jag säga! Nej, nu måste jag in i duschen, göra mig iordning och sen dra till jobbet. Får se om Johan hinner hem och kan skjutsa mig eller om jag får ta bussen ikväll! Jobbar i morgon också så jag måste försöka hinna ta expressenbilderna ikväll också så jag kan vara ledig på Söndag! God kväll och ha en Fredag med mycket tryck! :) /L!

Av Lisa Ullström - 10 oktober 2008 18:36

Nu har jag städat och plockat! Snyggt som faan blev det i vardagsrummet och i sovrummet. I Köket är det en katastrof fast bara på diskbänken så det är lugnt! Hallen är full med påsar med skräp! Hur som helst så är det skönt att ha städat. Ska sätta igång och fixa käk nu och om en liten stund ska Madelen förhoppningsvis komma över en sväng! :) /L!

Av Lisa Ullström - 10 oktober 2008 17:16

Den här dagen har varit guld! Startade med att gå upp, fixa mig och sen tog jag bussen till Mio möbler där jag gick av och gick till mammas jobb som ligger rätt nära lek och buslandet. Jag och mammas jobbarkompisar käkade frukost och pratade lite. Kee kom också dit och det var riktigt roligt att se honom igen :) Iallafall så skulle vi ordna med bilderna idag men skivan kukade ur och det gjorde datorerna också så vi sket i det och jag ska ordna det på ett usb-minne imorgon och sen åka till Anders med det i morgon! När vi var klara och mamma och Vigdis hade jobbat klart så åkte vi till MAXI och handlade. Det blev en jävla massa, bl.a morötter och gurka eftersom att jag har bestämt mig för att börja försöka få i mig lite vitaminer och lite nyttigt sånt där skit! Blev kvar där ett bra tag eftersom att mamma ramlade och slog sig imorse och kunde därför inte gå så fort! När vi till slut blev klara där gick vi förbi Madelens kassa, hälsade och sen åkte vi mot stan, plockade upp Jonna och så lämnade vi all mat hemma hos mig och Johan! Mamma och Vigdis skjutsade sen upp mig och Jonna på stan och vi gick till Bells Coffe och tog en fika! Det blev varm choklad, chokladboll och kaka! Vi satt på den mysa uteserveringen med mysiga filtar och bara hade det bra. När vi satt där gick Leo, Virre och Rollo förbi! Roligt att se lite bekanta ansikten :) Vi hade iallafall riktigt mysigt och gick innan vi åkte hem förbi entre där jag köpte två nya lampskärmar till sovrumet eftersom att jag är så trött på våra vita tråkiga! Guld dag har det varit! Underbar! Nu ska jag städa, plocka, lyssna på musik och senare laga och äta mat :) Hörs senare!

Jag(i min nya adidaströja och nya tröjan), imorse innan jag åkte till mamma!

Jonna och jag tog en riktigt fin fika på Bells Coffe!

Ego
Av Lisa Ullström - 10 oktober 2008 10:01

Det är fortfarande ett bombnedslag här hemma men jag har iallafall städat igenom sovrummet så jag får ta resten sen när jag kommer hem för nu ska jag in i duschen och sen dra till mammi! Vi hörs och ses senare :)

Av Lisa Ullström - 10 oktober 2008 09:42

Idag är det Fredag och jag är relativt trött. Var helt slut igår när jag skulle till jobbet och kom inte iväg förens vid tolv. När jag var på väg ner från lägenheten mot cykeln så kom jag på att min cykelnyckel inte satt på min nyckelknippa med resten av nycklarna. Jag gick upp igen, rotade överallt, blev svettig, arg och förbannad. Det hjälpte inte. Jag hittade dom inte. Jag fick gå. Kom fram det var en del folk, några roliga som jag kände och det gick fort att jobba! Gick hem direkt när jag var klar och totaldeckade direkt när jag kom hem, så jävla slut! Ja, jag måste leta på min cykelnyckel det är en sak som är säker! Hur som helst Fredag idag och om en, en och en halv timma ska jag ta bussen mot min skola för att gå till mammas jobb där jag ska visa massor av mina bilder. Om mammas chef tycker om några av dom, ska dom förstoras och sättas upp på deras arbetsplats. Hoppas, hoppas att han vill ha några! :) När mamma slutar jobbet ska pappa hämta oss iallafall och vi ska iväg och handla mat eftersom att vi inte hann igår!


Helgen kommer nog se ut ungefär så här:
Fredag: Städa, Diska, Fixa Bilder Till Mammas Chef Och Sen Jobba På Kåren!

Lördag: Troligtvis Fotografera En Person Och Hennes Pojkvän, Kanske Ta En Fika På Stan Med Jonna! På Kvällen Får Vi Se Hur Det Blir För Min Chef Har Inte Sagt Än Om Det Är Jag Eller Erik Som Jobbar På Satin Och Björnis Imorgon!
Söndag: Mysa Som Fan Med Tjejerna Här Hemma Och Sen Dra Snabbt och Jobba!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards