Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 8 oktober 2008 22:32

Jag trodde att den här kvällen skulle bli väldigt annorlunda än den blev. På grund av att min dator har börjat strejka så har jag ingen lust att varken blogga eller lägga upp bilder så vi får ta det i morgon om datorn funkar då. Johan ska åka iväg med min dator i morgon till en vän till familjen och jag får hålla tummarna. För övrigt så är jag ledig i morgon och på Fredag (från skolan) förutom en lektion i spanska i morgon så det är perfekt för mig då jag hinner vila upp mig innan jag ska jobba hela helgen. Det blir jobba på Harrys i morgon, kåren på Fredag, Satin och Björnis på Lördag och sen Björnis igen på Söndag! Det blev inte så många bilder tagna i England men några kommer upp iallafall! Jag ska lägga in dom på min externa hårddisk nu och sen kolla på dem i Johans dator så länge så dyker dom förhoppningsvis upp i morgon! Ha tålamod med mig nu! (jag har ju det med min dator) :)

Av Lisa Ullström - 8 oktober 2008 21:42

Nu är jag hemma igen! Från England. Allt har varit bra men nu kan jag inte skriva om resan eller visa bilder för min dator funkar inte. Jag är på riktigt dåligt humör, ledsen, nere och allt är allmänt sämst. Det är enbart på grund av datorn men det ordnar sig väl. Måste vara fixat tills i helgen eftersom att jag ska jobba.  Jaja, återkommer med bilder och text så fort min dator funkar! (Kram, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards