Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 21 oktober 2008 12:41

Jävla skit spanska! Jag kunde allt men hade glömt glosorna! Sämst! Det blir bättre nästa gång! Hur som helst, Naturkunskap om en kvart och sen slutar jag. Då blir det stan, träffa Caroline och kanske gå runt och kolla lite! Nu ska jag hänga med Jonna! Hej!

Av Lisa Ullström - 21 oktober 2008 09:20

Hej på er! Jag sitter vid en dator i skolan och har en fet håltimma på ca tre timmar framför mig. Kul kul, not! Har precis haft Matematik, var alldeles för seg i huvudet för det ímorse men men lektionen var bara en timma lång så det var ingen fara. Fick ju lite gjort iallafall. Smsade lite med Madelen också och vi ska på stan i morgon vid tiotiden och sen vid fyra kanske jag ska till Brickebacken och simma med Amanda i en av mina Rms-klasser. Jag har ingen aning om vad jag ska göra på den här jävla håltimman, troligtvis vänta på Jonna tills hon kommer hit och hoppas på att hon kan hålla mig sällskap fram tills klockan tolv då jag har Spanskaporv och sen en Naturkunskapslektion. Skönaste dagen i morgon, en enda lektion. Perfekt! Efter skolan idag blir det troligtvis raka vägen hem, städa och diska och sen sova en stund så jag är pigg på jobbet ikväll annars blir det så jävla jobbigt! :)

Av Lisa Ullström - 21 oktober 2008 06:30

God morgon, faan nu har jag snoozat en halvtimma och det värsta är att man inte inser det själv förens man vaknar ordentligt. Hur som helst uppe och har ungefär en timme på mig innan jag ska vara i skolan. Idag är det Matematik, håltimma (i tre timmar), spanska (prov) och sen Naturkunskap. Idag tänker jag inte åka hem på håltimman, kan försöka göra lite nytta som att äta lunch och plugga under de tre timmarna. Nu känner jag mig lite stressad så ska sätta igång och fixa lite nu :) Morrn, morrn på er! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards