Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 18 oktober 2008 16:59

Aldrig varit så stressad i mitt liv. Nu har jag iallafall hunnit nbokstabligen slänga i mig mat, bytt kläder och slängt på mig lite smink. Nu är det tillbaka till Conventum fort som fan! :)

Av Lisa Ullström - 18 oktober 2008 12:12

Nu är jag lite stressad! Ska klä på mig, smeta på maskara och sen dra för att träffa en av mina kollegor Johan! Nu är det brådis! Wish me luck!

Av Lisa Ullström - 18 oktober 2008 11:19

Dennis kom över själv, hade helt glömt borta att Zana är hos Armin, Armina och resten av sina kusiner och släktingar i Göteborg! Fan, vad jag saknar henne. Ska haffa henne och försöka ses direkt när hon kommer hem. Snart flyttar hon hemifrån och grejer! Shit, alltså vi alla börjar bli så gamla! Nu måste jag in i duschen och fixa mig och sen dra till jobbet. Jag kommer köra mellan 13.00 och 16.00 Efter det kommer jag cykla förbi Rosalis Deli och köpa med mig mat hem. Slänga i mig käk fort som fan och sen hem och fixa mig för kvällen! :)

Av Lisa Ullström - 18 oktober 2008 10:49

Mitt i mitt powerstädande som faktiskt går bra när man anstränger sig så ska min man Zanas pojkvän kommer över en sväng! Hoppas att han har med sig Zana som en överraskninge, det skulle göra mig riktigt glad :)

Av Lisa Ullström - 18 oktober 2008 10:34

Nu har jag suttit här ett tag, fixat lite med bilder och sånt och bara fått vakna till så nu ska jag powerstäda i en halvtimma eller något innan jag hoppar in  duschen, fixar mig och drar till jobbet! Wish me luck för lägenheten är fucked!

Av Lisa Ullström - 18 oktober 2008 10:12

Varför kan inte människor försöka vara glad för ens skull när det går bra? Är det så jobbigt att se andra människor glada och se att människor anstränger sig för att komma någonstans? Inser inte folk att dom gör mig starkare och sig själv svagare genom att klaga, snacka och bete sig illa. Ni gör mig starkare och starkare för varje dag för jag har ett mål i mitt liv, jag vill komma någonstans. Och jag tänker göra det. Om jag inte vara stark förut, inte hade motivation eller inspiration så har jag garanterat det nu. Och det är tack vare alla ni som inte tror på mig eller vill att det ska gå bra för mig. För det går jävligt bra nu! Tråkigt, för er men så jävla skönt för mig! Rakt av! /Lisa!

Av Lisa Ullström - 18 oktober 2008 10:03

Ja, det är ingen bra start på dagen. Lägenheten är ett jävla bombnedslag, jag är helt slut, vissa människor börjar jiddra med en redan på morgonen och jag känner mig stressad. Men helt ärligt så förutom det så tror jag att det kommer bli en riktigt bra dag! Jag är redo att fånga dagen liksom! Det var en bra dag igår på jobbet, träffade Amanda, Uffe, Marek, Jimmy och en massa andra glada människor. Kom i säng sent igår eftersom bilderna skulle in men sånt är livet är ju hur som helst uppe nu och ska försöka få lite ordning här medans jag väntar på besked från chefen så jag får veta exakt hur det blir idag :)

Av Lisa Ullström - 18 oktober 2008 03:17

Klockan är strax, när som helst halv fyra och jag hatar att gå och lägga mig så här sent. Det är faan inte bra alltså men sånt är livet och arbetet måste göras liksom! Hur som helst, så blir det sängen nu och sen upp i morgon bitti vid tiotiden och vänta på att chefen ska ringa för vidare instruktioner! God natt och sov gott. Kram, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards