Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 14 oktober 2008 22:41

Mina föräldrar är inte speciellt tekniska men nu har dom börjat kolla på min blogg och dem verkar gilla den, haha! Skriver små söta kommentarer då och då och det gillar jag skarpt, haha! Kommentera mer ni också gott folk, bara roligt för mig liksom!

För övrigt så har jag spenderat kvällen med brudarna: Ellen, Madelen och Ronja samt Annelie, Sofia och Nathalie som är från Lindesberg! Kul att se pärlorna igen! Nu ska jag klä på mig och sen dra till jobbet =) Kram!

Av Lisa Ullström - 14 oktober 2008 18:36

Knappt bloggat alls idag! Det blev skolan, hem, skolan, hem, sov en liten sväng, fick veta hur jag jobbar i helgen och den här helgen blir det troligtvis lite annorlunda för min del än andra helger. Återkommer om det senare! Eftersom att folk smsade och ringde hela tiden så gick jag upp. Åt en mycket, mycket sen frukost med Evelina och Jonna som jag hade hemma hos mig! Vi cyklade sen upp på stan! Köpte ett grymt halsband på stan annars ingenting! Nu är jag hemma och ska städa och greja! Johan kommer snart hem och det gör även Madelen, Ronja, Ellen, Natta och Annelie lite senare! Stress, stress!

Av Lisa Ullström - 14 oktober 2008 11:21

Nu har jag varit hemma ett bra tag! Ska tillbaka till skolan och ha två lektioner som är en timma vardera. Bussen går tolv så jag har typ en halvtimma på mig att bara chilla! Det går bra nu :) !

Av Lisa Ullström - 14 oktober 2008 07:39

God morgon! Jag är riktigt trött idag och gick upp väldigt sent i morse. Ska gå till bussen om 20-30 minuter så med lite tur hinner jag med allt jag ska göra inklusive äta frukost. Vore ju bra om man hann äta det! Hur som helst så ligger Evelina deckad i sängen och sover! Jag drar till skolan, har en lektion och sen håltimma! Nu är det brottom! HEJ!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards