Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 2 oktober 2008 23:53

Fixat mig på rekordtid kan jag lova! Nu ska Johan skjutsa mig till jobbet och jag tror att det kommer ta max en halvtimma. Damn vad taggad jag är nu!

Av Lisa Ullström - 2 oktober 2008 23:14

Fan, vad jag har stressat idag. Madelen är på väg hit, Jossan har varit här med min cykel och mina grejer. Klockan är snart halv tolv, jag har knappt börjat packa och jag måste in i duschen och dra till jobbet! Jävla skit! :(

Av Lisa Ullström - 2 oktober 2008 22:17

Johan fick mig att kuka ur, dampa, bli riktigt jävla förbannad i bilen på vägen hem. Jag började gråtade, började skratta och jag vet inte vad. Han har psykat mig så jävla hårt hela kvällen. Tror att han är på nåt konstigt humör men det är lite roligt bara. Jag är inte arg, haha! Stressad som fan, nu ska jag packa ihop allt jag ska ta med mig, lägga in expressen.se bilderna och sen blir det duscha och dra till jobbet. Josefine kommer förhoppningsvis med min cykel och mina kläder också så jag kan cykla till jobbet! :)

Av Lisa Ullström - 2 oktober 2008 18:14

Nu har Johans kusin och hennes lilla dotter varit här och fikat, kollat in lägenheten och umgåtts lite. Nu ska jag och Johan åka till stan och köpa den där tröjan som Johan lade undan förut! Resten av kvällen vet ni hur den ser ut! :) Kram, L!

Av Lisa Ullström - 2 oktober 2008 17:27

Johans kusin har inte kommit än så jag funderar på att springa upp på vinden och plocka ner min väska så jag kan börja packa lite snabbt. Mamma och Vigdis kommer förbi sen med en deo, tops och en necesär sen iallafall! Det behövs kan jag säga! Nej, jag ska börja plocka fram kläder, skor och sånt nu så får jag packa i allt i väskan senare :) Jag tror att jag börjar få resefeber! :)

Av Lisa Ullström - 2 oktober 2008 17:20

Bild på mig och Jonna när vi fulade oss i skolan!

Ego
Av Lisa Ullström - 2 oktober 2008 16:37

...Och än är den inte slut. När jag hade skrivit klart mitt Matematikprov (som för övrigt kändes bra för första gången någonsin) så tog jag bussen upp på stan och mötte mamma för jag pallade inte vänta på att Johan skulle hämta mig så vi mötte honom i stan istället. Väl framme gick jag och mamma runt och kollade på lite kläder till Johan snygga som fan och när han kom fick han testa allt. Efter många om och men tröjor hit och t-shirts dit så blev det en riktigt snygg t-shirt och så la han undan en tröja som var riktigt fin! Efter det gick vi runt och kollade lite med mamma och jag fick hårspray och foundation av henne på H&M. Efter en stund åkte Johan till jobbet för att hämta våra biljetter till England och jag och mamma fortsatte strosa runt på stan. Jag hittade en riktigt snygg klänning (för första gången på länge) som hon köpte åt mig och fick även lite smågrejer: hårspännen, gagelfil o.s.v Kollade även upp min mobil eftersom det nu har gått riktigt lång tid sedan jag lämnade in den och den skulle vara klar i morgon. Troligtvis hämtar jag inte den i morgon utan nästa vecka när jag kommer hem. Ska bli så jävla skönt att få den tillbaka igen! Hur som helst så plockade Johan upp mig vid polishuset när han hade varit på jobbet och vi åkte till Diana, plockade upp våra kebabtallrikar och sen åkte vi hem och åt. Nu har vi ätit, städat, plockat och grejat. Johans kusin ska komma vid fem och det ser fortfarande inge vidare ut här men men så får det vara! Ska dra upp på vinden sen och hämta min resväska. Nej, nu ska jag försöka sätta mig ner en liten stund och varva ner! :) En bild på mig och Jonna dyker upp sen :) /L!

Av Lisa Ullström - 2 oktober 2008 12:16

Nu har jag fått stillblick och mina ögon har typ blivit fyrkantiga så jag tror att det är dags för mig att göra något annat än att sitta här! Nu ska jag skriva mitt prov, håller tummarna för att det ska gå bra och sen blir det med Johan  och mamma på stan! Höres senare, håll tummarna för bilder nu för jag åker i morgon och då blir det inga bilder på ett bra tag! Kram kram, L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards