Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 2 oktober 2008 11:25

Nu har jag precis varit i matsalen med Jonna och ätit lunch. Det var äcklig soppa så jag käkade några mjuka mackor med ost! Nu ska jag sitter i en timme och tjugo minuter och vänta på Matematikprovet. Är riktigt nervös! Fan, vad jag hatar att vänta! Blir nog en bra dag trots allt. Ska träffa Madelen ikväll, hon ska komma hem till mig och Johan direkt när vi kommer hem från Frövi och Fellingsbro! Sen ska jag ju jobba ikväll också men jag går nog till jobbet vid elva, tolv-tiden. Förra gången jag jobbade på Harrys gick jag dit alldeles för tidigt, fick vänta på folk i en timma innan jag kunde sätta igång så lika bra att inte gå dit för tidigt! Nu ska jag bara vänta, vänta lite till och åter vänta tills klockan är 12.45

Av Lisa Ullström - 2 oktober 2008 10:21

Lektion på en halvtimma så jag ska röra mig ditåt, pallar inte sitta här längre och göra ingenting men kolla på kategorin memorielane IGEN! Uppdaterad återigen :)

Av Lisa Ullström - 2 oktober 2008 09:57

Nej, fy fan vad jag är uttråkad nu alltså! Sitter bara och väntar på att få sluta liksom. Äckliga, feta, fucking håltimmar och nothin to do! Sega svenskalektioner med en lärare som inte gillar mig och som jag inte gillar heller. Äh, det är fan sämst! Och när jag sitter här i skolan kan jag varken ladda upp bilder eller kolla på några roliga sidor eftersom att jag inte har några sparade favoriter på skolan datorer. Nej, fuck it kanske ska göra lite nytta?

Av Lisa Ullström - 2 oktober 2008 09:41

Har precis haft min första lektion. Spanska. Gick till bussen så tidigt i morse att jag hann med en tidigare så jag hann t.o.m göra min spanskaläxa innan lektionen började. Lektionen gick bra, pluggade verb men tyvärr är lektionen nittio minuter lång och det är för länge. Sextio minuter är alltid bäst, lättast att koncentrera sig kortare stunder. Hur som helst, rast nu ett bra tag och sen svenska, lunch, Matematik och sen svenska igen. När jag slutar ska Johan hämta mig och vi ska upp på stan. Jag har hittat en t-shirt till honom som jag vill att han ska kolla på och om han gillar den så köper han den förhoppningsvis :) Ska även träffa mamma en snabbis och sen kolla när min mobil är klar och dessutom måste jag köpa hårspray eftersom att vi åker på Fredag, kanske även en foundation.


Idag är det packa som gäller eftersom att vi åker klockan 12 i morgon förmiddag. Detta är min packlista:


* Pass

* Pengar (Engelska pund)

* Korthållaren med legitimation, visakort o.s.v

* Shampoo, balsam, tvål, rakhylvar

* Hårfön, plattång, löshår

* Kläder, skor, smink

* Kamera + laddare

* Mobil + laddare

* Tandborste


Det är säkert något annat jag glömt men det visar sig senare när jag håller på att packa och greja! När jag och Johan kommer hem från stan är det städa, dammsuga och plocka rätt som gäller eftersom att hans kusin kommer och hälsar på en sväng. Direkt när hon åker ska vi till Johans mormor och hälsa på henne i Frövi och sen ska vi till Johans föräldrar igen för att hämta hans pass, Sussis grejer som vi ska ta med till England och sen blir det väl hem, packa det sista och försöka lägga i oss i god tid så att vi inte är allför trötta i morgon när vi anländer till England! Shit, alltså vi är så på väg! Längtar, längtar!

Av Lisa Ullström - 2 oktober 2008 07:09

Fan, vad jag har fått stressa nu och inte hittar jag mina hörlurar. Är nära damp! Bussen går om en halvtimma. Jag ska hitta dom!

Av Lisa Ullström - 2 oktober 2008 06:32

Det blev sent igår, alldeles för sent för en person som mig som måste sova mer än sex timmar per natt. Idag är jag helt slut. Ska gå till bussen om en timma och idag på schemat har jag, Spanska, Svenska, Matematik och sen Svensk a igen. Så jävla sämst. En massa håltimmar också så jag ska gå över till mamma på jobbet med en sak/present? Jag borde sätta igång nu med frukost, klä på mig och allt har som sagt en timma på mig! Cya later!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards