Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 28 oktober 2008 22:08

Guld dag i Västerås men det får jag berätta om sen! Är lite stressad nu! :)

Av Lisa Ullström - 28 oktober 2008 12:43

Jonna och jag!

Av Lisa Ullström - 28 oktober 2008 12:36

Japp, nu är vi fixade, klara och har knäppt lite bilder! Vi ska åka om en liten stund. Pappa ska plocka upp mamma på jobbet, dem ska förbi Tejlers och fixa lite och sen kommer dom hit och plockar upp oss och då blire Västerås! :)

Av Lisa Ullström - 28 oktober 2008 10:41

Ja, nu börjar klockan bli mycket så nu ska jag hoppa in i duschen! Jonna har redan duschat, sitter och sminkar sig nu! Nej, nu är det verkligen dags! Vi ska ta lite fula bilder sen innan vi åker ;) Haha!:D

Av Lisa Ullström - 28 oktober 2008 10:08

God morgon! Jag är fortfarande sjuk, riktigt förkyld med snuva och hosta men man kan ju må bra för det! Är lite trött men när jag fått duscha vaknar jag säkert till! Jonna sov över här inatt och hon har också precis vaknat :) Om ca två timmar drar vi till Västerås så fram tills dess ska vi käka frulle, duscha och fixa oss lite! Ska försöka komma ihåg att knäppa lite bilder idag i Västerås! :) Och ni får fan hålla tummarna hårt nu för att jag ska hitta något roligt! Jag är så jävla shoppingsugen! Haha! Ja, iallafall så ska jag jobba ikväll och om min känsla i magen är rätt så kommer det var tryck! Det är ju lov och då passar väl alla på att gå ut? Det visar sig men det är vad jag tror och det är skitbra för då går det fort och jobba och jag får komma hem och greja med lite andra saker! :) Nej, nu ska jag duscha! Cya later! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards