Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 17 oktober 2008 09:02

Jag hatar att stressa på morgonen, blir alltid stressigt hur jag än gör! Klockan är nio, bussen går halv tio. Måste fixa lite nu och sen ta mig till bussen! Hörs senare, har planerat att lite kort idag men vi får se hur det blir med den saken! /L!

Av Lisa Ullström - 17 oktober 2008 08:57

Ja, jag sitter just nu och äter frukost. Faktiskt den som ni ser å bilden fast äpplet tänker jag spara till senare. Det är riktigt grovt bröd det där. Så jävla mättande, vilket är bra :) Nu måste jag plocka ihop mina grejer, ska snart till bussen :)

Av Lisa Ullström - 17 oktober 2008 08:12

På morgonen finns det bara ett program på Tv som man kan kolla på och det är Vakna med The Voice. Jakob Öqvist ibland alltså, helt jävla slut. Jag förstår inte hur han kan ha sådan jävla energi på morgonen! Just nu står han och försöker sjunga och jämfört med Darin låter det förjävligt (och jag tycker inte ens om Darins musik) haha! Nej, men saken är att han är jävligt jobbig. Och nu när som helst ska han spela en ny rapattack. Pallar inte höra faan, haha! Hur som helst så finns det ju bra musik i programmet, tråkigt bara att det rä samma låtar varenda jävla dag! Frukost nu/! Lisa!

Av Lisa Ullström - 17 oktober 2008 08:07

Hej på er! Jag är jättetrött, blev inte många timmars sömn i natt tyvärr! Sen är det extra jobbigt att kliva upp när Johan ligger i sängen bland alla täcken och kuddar och man ser hur skönt att har det! Fan! Jag vill sova! Men det går ju inte! Ska till bussen om en timma och fram tills dess tänkte jag försöka vakna till, äta frukost, plocka ihop böcker och badkläder ifall att jag drar till Brickebacken och simmar idag igen. Det visar sig helt enkelt! Vi hörs väl senare, gott folk!

Av Lisa Ullström - 17 oktober 2008 01:34

 

Ja, jag hittade en gammal bild på Pontus och Atal. Kände bara för att lägga upp den! Pontus känner jag inte men Atal är alltid så jävla positiv och trevlig :) Med denna bild säger jag! God natt!

Av Lisa Ullström - 17 oktober 2008 01:25

Det undrar jag. Jag säger alltid till mig själv ikväll ska jag lägga mig tidigt och bla bla. Det lyckas jag hålla ibland förutom när jag jobbar men nu har jag suttit här en timma för mycket och helt i onödan så nu måste jag sova innan jag fastnar i fler timmar och jag lovar Evelina snuttan att du får bilderna från idag i morgon men nu måste jag sova! God natt och sov gott /L!


Bilden är på mig och Erika från balen och anledningen till att jag lägger upp den är för att jag saknar henne så satans mycket! Måste hälsa på henne snart, höstlovet kanske? Fan, vilken bra ide jag kom på nu då! Ska ta och ringa min pärla så att jag kan åka upp till Uppsala och hälsa på!

Ego
Av Lisa Ullström - 17 oktober 2008 00:58

Eftersom att jag jobbar som vimmelfotgraf (för Efterfesten.com, Orebroguiden.se och Expressen.se) så tänkte jag dela med mig att tre bilder. Dessa tre är tagna på Kåren i Örebro!

Av Lisa Ullström - 17 oktober 2008 00:44

Nu är jag hemma från jobbet och har lagt in bilderna på datan! Jag tänker inte lägga in dom på expressen.se direkt nu utan det får bli i morgon för annars kommer jag vara helt slut när jag ska upp! I morgon är det skola som gäller och sen hem och städa. Idag har det varit fullt upp men jag hann diska iallafall och det är faan det som är jobbigast! Ska försöka få Johan att ta tvätten i helgen också! Fy fan vad jag ser fram emot den här helgen alltså! Den kommer nog att bli guld! :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards