Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Lisa Ullström - 11 oktober 2008 03:04

Exakt vad det gör. Kylen är full med mjölk, körrfärs, fil, pålägg, cider, frukt m.m :)

Av Lisa Ullström - 11 oktober 2008 02:43

Jag såg något. Precis nu. Något bra men som ändå kändes konstigt. Jag har sett bild på min brors nya flickvän. Hon ser riktigt bra ut, har en dotter vad det verkar som iallafall och min bror ser lycklig ut på bilderna han har på sig och henne tillsammans. Jag är glad för hans skull men det känns sammtidigt konstigt att se honom med någon annan än den har varit med i den största delen av mitt liv. Jag har inte träffat min bror på över ett år. Jag saknar honom som fan! Svider verkligen men det ska vi göra något åt. Nu vill jag träffa hans nya flickvän också! Min bror är värd det bästa och han har världens vackraste söner! Önskar honom all lycka i världen!

Övre bilden: Noel och Adam!
Undre bilden: Min bror i mitten med sina underbart söta pojkar Noel och Adam!

Av Lisa Ullström - 11 oktober 2008 02:33

Jag kände verkligen hur trött jag började bli, ögonlocken blev svårare och svårare att hålla öppna men det jag gör är att stoppa i min en massa jävla Polly. Får ju sockerkick och vaknar till direkt. Väldigt onödigt gjort. Jag ska se till att få in bilderna, ta en sista Polly och sen ta ett glas mjölk efter att jag borstat mina tänder. Ska ju vara lättare att sova då. Vi får väl se :) Natti på er!

Av Lisa Ullström - 11 oktober 2008 01:47

Det var rätt bra tryck på Kåren ikväll. SMJ var dj:s och det blir man glad av! Var dåligt med folk när jag kom dit men det fanns ändå lite folk att prata med. Tiden rullade på rätt fort ikväll och det blev rätt så många bilder tagna. Innan Johan hämtade mig, träffade jag Evelina en liten stund och vi pratade lite. Nu är jag hemma igen, ska lägga upp bilderna så fort jag kan och sen gå och lägga mig. Sova ut i morgon ska jag absolut göra kan jag lova! Kanske drar upp på stan en sväng med Jonna, Evelina eller så och tar en fika på Bells igen. Är ju så jävla chill där! :) /L!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards