Alla inlägg under oktober 2008

Av Lisa Ullström - 29 oktober 2008 22:49

Johan och mamma hämtade mig och Evelina i Brickebacken och vi åkte ut till Gällersta där vi fick mat. Det blev Hookiefile och potatis (det är alltså fisk) och efter maten tog jag och mamma ett glas vin tillsammans. Efter ett par timmar där ute hade jag fått med mig en rejäl bunt bilder som pappa tyckte att jag kunde få eftersom att jag troligtvis får användning av dem till mitt scrapbookingalbum och sen fick jag ett rabattkort på hundra kronor på Intersport. Inte helt fel, kan ju hitta en sportbehå, ett par skor eller vad som helst. Bara att lägga till pengar liksom. Har för övrigt under dagen pratat med vårdcentralen och fått en tid i morgon klockan halv tolv för att för en gång för alla ta reda på vad fan som är fel med min handled för det funkar inte att gå runt och ha ont så här längre. Hur som helst så skjutsade vi hem Evelina och nu är vi hemma har tänt lite ljus och ska om en liten, liten stund mysa :) Trevlig Onsdag på er, kyligt som fan där ute idag!

Av Lisa Ullström - 29 oktober 2008 17:45

Evelina lägger av en massa äckliga, illaluktande fisar som hon slänger på mig hela tiden och trots att jag är förkyld och täppt i näsan så luktar det faan! Shit, alltså det är sjukt! Vill att mamma och Johan ska komma nu så vi kan åka och ätaaa!

Av Lisa Ullström - 29 oktober 2008 17:25

Ja, hon ska med iallafall! Höll på att bli sur där haha! Men behövdes ju som tur var inte för nu ska hon med! Fan, vad klockan går sakta, skulle kunna sova en stund är rätt trött men men blir ju som sagt lugnt och skönt hemma idag! I morgon hela dagen vet ej faan vad som händer är ju Torsdag men får hoppas att det händer något trevligt iallafall!

Av Lisa Ullström - 29 oktober 2008 17:16

Sitter hos Evelina just nu. Nisse, Chris och Theo spelar Guitarr Hero och fightas med svärd, haha! :D Jag och Evelina har chillat, spelat lite Guitarr Hero och så. Mest tagit det lugnt. Var upp till Centrum förut och köpte cola också eftersom Evelina har blivit beroende. Om ungefär en timme kommer Johan och mamma hit och hämtar oss och då blir det Gällersta och käka! Men nu ska Evelina tydligen inte med längre, men men. Ikväl blir det iallafall tända ljus, en mysig filt, en massa kuddar och någon film typ. Bara lugnt eftersom att jag jobbar Torsdag, Fredag, Lördag sen. På dagarna kommer vi säkert hitta på något roligt eftersom att det är lov och bäst att passa på! :)

Av Lisa Ullström - 29 oktober 2008 13:29

Shontelle - Battle Cry

Tinchy Stryder Ft Roache - Rollin

Prima J - Corazon (Youre Not Alone)

Cherish - Amnesia

C-side Ft Keyshia Cole - Girlfriend/boyfriend



Av Lisa Ullström - 29 oktober 2008 12:53

Nu ska jag hoppa in i duschen, eller ja snart iallafall ska bara plocka undan lite till först så det ser okey ut iallafall! När jag har duschat ska jag dra till Brickebacken!

Av Lisa Ullström - 29 oktober 2008 11:30

Jävlar, jag är så himöa hungrig! Men det finns inge bröd hemma så jag ska försöka få hem Johan så att vi kan fixa iordning ris och sen äta kycklingen och det som blev över sist! :) Alltid godare med mat än frukost ändå dagen efter :)

Av Lisa Ullström - 29 oktober 2008 11:21

Jag kommer jobba Torsdag och sen Fredag, Lördag. Jag tror att det kan bli riktigt tryck, utklädda folk och sånt. Galet med andra ord men jag är inte mycket för att klä ut mig så jag kan lika gärna jobba när resten av folket festar ;)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards