Alla inlägg under oktober 2008

Av Lisa Ullström - 23 oktober 2008 18:34

Ja, det är vad jag har gjort fram tills nu. Varit på Gustavsvik och simhoppat. Träffade Åse, Lisa och Sofia (dom är tränare till dem yngre barnen). Iallafall så hoppade jag lite, kändes bra, gick rätt bra men körde bara två olika hopp hela tiden och det blev en väldigt kort stund dessutom eftersom att jag kände att jag behöve komma hem och göra lite vettiga saker. Nu ska jag städa undan i hallen (alla andra rum är hur fina som helst nu) och sen ska jag sätta igång med maten. Johan kommer hem när som helst så vi får hjälpas åt så det går fort så jag kan hoppa in i duschen och göra mig iordning! Nu är det dags att fixa lite. Tyvärr inga bilder tagna i dag men på Söndag ska jag förmodligen/förhoppningsvis om det inte blir ändrade planer plåta en vän och sen ska jag ju jobba hela helgen också. Men på lovet ska jag försöka plåta så mycket som möjligt! Vill, vill, vill. Så himla roligt att fotografera människor! Hojta till om ni vill bli plåtade! Jag vill, vill, vill! :)

Av Lisa Ullström - 23 oktober 2008 16:10

Nu ska jag packa ihop mina grejer, ta mina cykelnycklar och trampa/rulla mot Gustavsvik för att hoppa lite! :)

Av Lisa Ullström - 23 oktober 2008 15:08

I skolan skrev i en diagnos på Matematiken och det kändes bra. Tror jag klarade mig rätt bra. Efter Matematiken tog jag bussen och skulle åka hem. hittade inte min nycklar, åkte upp på stan, hoppade av bussen, gick till mamma som satt på Louise H och blev klippt och färgad i håret. Fixade pengar från henne ;) Hähä och så fick jag ett riktigt bra shampoo också! Vigdis skjutsade hem mig när jag hittade nyckeln. Nu är jag hemma, städar och plockar! Ikväll kommer Jonna och Emma förbi här innan vi ska till "Stället" (gamla Back Stage)! Jag ska jobba, dom ska festa och shaka asses ;) Nu ska jag städa! Shutt!

Av Lisa Ullström - 23 oktober 2008 11:16

På grund av mitt dåliga humör och för att jag inte har något vettigare att säga så tänkte jag bara berätta lite saker för er. Mitt liv är en jävla berg och dalbana. Det är som hög och lågkonjunkturen i det här landet. När det är högt och när jag mår bra då är det jävligt bra och sen tvärtom. En sak som var så bra idag kan vända sig och bli till något dåligt i morgon. Jag försöker vara en bra människa och jag försöker göra saker och ting rätt men folk verkar inte tycka att jag lyckas speciellt bra. Jag tror att jag ska börja göra saker och om jag tycker att det känns bra så är det bra och så ska jag skita i om någon säger att det är dåligt. Jag har mina egna åsikter, behöver inte ens höra andras. Det är ju jag som ska må bra. Iallafall när det gäller saker som inte rör någon annan än mig själv. Jag är lite nere idag. Ursäkta mig.

Av Lisa Ullström - 23 oktober 2008 11:12

Människor har lätt för att ljuga, svårt för att vara ärliga. Tydligen. Trots att lögnerna sårar mer än ärligheten gör så ska folk ljuga. Ärlighet från en person till en annan gör den andra personen en fet jävla tjänst. Skulle jag ha på mig jävligt fula kläder en dag så skulle jag väl vilja att min homie sa det till mig. Det är givet. Om någon frågar mig vad jag tycker om kläderna, vad faan ska jag ljuga för. Gör personen en fet tjänt genom att vara ärlig. Folk som leker, ljuger, snackar skit och har allmänt svårt för att vara ärliga gillar jag inte. Ena stunden finns man där andra stunden borta. Men hej då om det inte passar då men kom inte till mig sen när du ångrar dig!

Av Lisa Ullström - 23 oktober 2008 10:26

Sitter hemma nu, hade spanska imorse och läxan gick bra! En dag kvar nu sen lov, riktigt skönt! Jag har inte bestämt mig för vad jag ska göra nu. Det blir antingen decka i soffan och sova men jag känner mig faktiskt mycket piggare nu så jag vet inte än men det kan ju bli diskning och städning och sånt nu också så slipper jag hålla på med sånt ikväll! Vill till G-vik och hoppa nu! :D

Av Lisa Ullström - 23 oktober 2008 07:22

Klockan är 07:22 och jag äter frukost. Ska käka upp lite snabbt, slänga på mig kläder och sen gå ner mot bussen! Jävla mörket ute alltså men ni får ha en bra dag i kylan iallafall /L!

Av Lisa Ullström - 23 oktober 2008 06:35

Torsdag: JobbaHarrys

Fredag: JobbaKåren
Lördag: Troligtvis jobba på Satin och Björnis

Söndag: Äntligen ledig

Måndag: Lov i en vecka (Stockholm kanske?)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards