Alla inlägg under oktober 2008

Av Lisa Ullström - 16 oktober 2008 10:21

Stort Grattis till Caroline som fyller 19 år idag! Hoppas du får en guld dag! /L!

Av Lisa Ullström - 16 oktober 2008 09:59

Inatt har jag sovit riktigt, riktigt gott måste jag säga! Sov ju i hur många timmar som helst så idag känner jag mig faktiskt piggare och det känns som att detta kommer bli en bra dag! Jag ska till skolan klockan tolv iallafall, äta lunch med Jonna och sen blir det Brickebacken för att simma lite (så mycket handleden pallar)! Efter det blir det raka vägen hem, städa, diska och allt tråkiga och ikväll ska jag ju jobba igen så jag kan vara ledig på Söndag!

Något måste dessutom göras, jag kan inte gå runt och ha så här ont i min handled resten av mitt liv. Det måste vara något fel, ibland kan jag inte ens stödja på den liksom. Kanske borde ta en tripp förbi vårdcentralen sen när jag ändå befinner mig i Brickebacken. Yeah, yeah vi får se nu ska jag greja lite här hemma och kanske sätta mig och läsa lite till frukosten :)

Av Lisa Ullström - 15 oktober 2008 21:58

På min bilddagbok: http://lisalinnea.bilddagboken.se finns nu bilder från när jag plåtade Anna och även bilder från när jag har plåtat Ida. Dessa bilder hittar ni lättast om ni trycker på "Album" annars får ni leta ett bra tag eftersom att jag inte kan datumen i huvudet!


Ännu en otroligt härlig sak är morgondagen, på grund av min otroliga trött het så kommer morgondagen bli perfekt:


  • Tidigt på Morgonen åker Johan till Fellingsbro!
  • Klockan 10-11.00 ska jag gå upp och vid 12.00 ska jag träffa Jonna i skolan för att äta lunch!
  • Spanskan är inställd och hade den inte varit det så hade jag börjar klockan 08.00 Skönt!
  • 12.45 har jag Matematik och när den är slut är det raka vägen hem för städning, diskning, vattning av blommor och så vidare så det är fint innan helgen!

Nu är det läggdasg för min del, dirre! Johan ska upp tidigare än mig men jag känner på mig att han kommer bli kvar framför datan och Tv:n ett tag till. Det är ju en riktigt sexig kvinna med väldigt sunda mål i livet på kanal tre just nu! God natt :)

Av Lisa Ullström - 15 oktober 2008 21:51

Nu har jag laddat upp jättemånga bilder i Memorielane och jag hittar nya roliga bilder hela tiden. Alltså gamla som man inte sett på länge! Hur som helst så närmar sig klockan tio så nu ska jag sova och den här gången lyckades jag faktiskt hålla någonting som jag lovat mig själv. God natt och sov gott! Kram kram på er, L!

Av Lisa Ullström - 15 oktober 2008 20:55

Detta har jag väntat på hela dagen, ögonbicket då mina ögon skulle slockna. Jag somnade, som faan i soffan och sate vad skönt det var. Iallafall: nu ska Johan hjälpa mig med min internetbankgrej och sen ska vi äta glass, kolla på Tv och om en timma ska jag ligga i sängen för sova! Bra gjort va?

Av Lisa Ullström - 15 oktober 2008 19:43

Fredag:

  • Skola från 10.00-13.20
  • Jobba, Kåren från 22.00-02.00

Lördag:

  • Fotografera Becka och Kadra vid 12-13.00
  • JobbaConventum från 18.00-01.00 (Troligtvis)

Söndag:

  • Fotografera Ida ute i Gällersta!
  • Är ledig på kvällen eftersom att jag jobbar imorgon (Torsdag) på Harrys istället!
  • Filmkväll med Tobbe och Emma hos mig och Johan!

Det ser ut som att det blir ungefär så i helgen och jag ser verkligen fram emot det. Idag är jag sjukt trött men ska lägga mig riktigt tidigt, absolut senast tio och i morgon är spanskan inställd så jag tänker sova länge, dra på mig myskläder och gå till skolan, äta lunch med Jonna, ha matematik och sen blir det hem. Om jag är pigg då ska jag städa och diska och sånt! Men just nu blir det tv-tittande fram tills klockan tio!

Ego
Av Lisa Ullström - 15 oktober 2008 17:54

Nu är jag hemma i stan igen! Vi käkade hos mina föräldrar, sjukt god mat men när jag skulle kolla bussen hem så skulle den gå om fem minuter så pappa skjutsade upp mig illa kvickt och nu är jag hemma. Jag hade tänkt diska, städa och plocka nu men jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv. Är helt jävla deckad så jag ska lägga mig i soffan och kolla Tv bara. Orkar ingenting annat faan. Helgen kommer bli roligt som faan, kommer fotografera både dagar och kvällar! :)

Av Lisa Ullström - 15 oktober 2008 16:04

Fy fan vilken Svenssonfamilj vi är. Pappa lagar mat, pussar lite på mamma för att jävlas med mig. Pallar inte se dom där två hålla på. Mina föräldrar, hallå! Iallafall så matar mamma katten, plockar och grejar, rktiga Svensson. Förutom att det borde vara mamma som lagar maten och inte pappa eftersom att det ska vara så i "dagens samhälle". Ni får ursäkta mig men jag är på så jävla dålig humör! Jag antar att det är på grund av att jag är trött. Sov ju inte ens fem timmar i natt så det borde vara det. Sen är jag bara allmänt trött på saker och ting. Jag behöver göra något nytt, något måste hända. Jag är ganska säker på att om jag fick komma ut och shaka mitt fucking arsle med Jonna en kväll på Björnis, Satin eller Kåren så skulle jag må bra i två veckor framåt. Jag skiter it, snart ska jag dra ut och festa! /Hej!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards