Alla inlägg under oktober 2008

Av Lisa Ullström - 15 oktober 2008 15:49

Någonting får er att besöka min blogg. Antingen är det bilderna, att ni är nyfikna, att ni känner mig, att ni vill veta vad jag gör eller att ni absolut inte tycker om mig, stör er på mig så mycket att ni bara måste läsa min blogg. Kom igen och kommentera nu och skriv varför. Ni vet att man kan vara anonym så var ärliga! Tro mig, jag kan ta det ;)

Av Lisa Ullström - 15 oktober 2008 15:32

Jag skulle ju sova föru idag men det sket sig totalt för jag kände at det var lite slöseri med tid. Dum, dum tanke av mig måste jag säga! Jag är helt slut nu! Är iallafall hemma hos mamma och pappa nu. Pappa lagar mat och eftersom att jag fick bestmma maträtt så blir det lasagne idag. Mamma har deckat i soffan så jag gick ut och hämta datan satte mig i köket och ja glodde, pallar inte höra henne snarka haha! Maten är klar snart, hoppas jag iallafal för jag har inte ätit någonting på hela dagen förutom ett äpple. Ett mycket gott äpple :D


Mamma och pappa hämtade ju mig hemma förut eftersom att mamma slutade vid typ ettiden. Vi åkte iallafall till Tybble och styrde upp inernet och telefonbank åt mig. Skönt skönt! Pappa är så söt just nu, fixar lasagnen med öppen mun och är riktigt så noggraan det är så kul att granska det han gör, haha!


Ikväll blir det lugnt, städa, diska och Tv. Jag ska lägga mig senast tio! Senast!

Av Lisa Ullström - 15 oktober 2008 11:47

Kategorin som jag uppdaterar hela tiden! Finns en massa bilder där nu!

Av Lisa Ullström - 15 oktober 2008 09:53

Kanske borde lägga mig och sova ändå? Jag ska ge det ett försök nu iallafall. Har inget att förlora på det. Natti :)

Av Lisa Ullström - 15 oktober 2008 09:10

Åkte till skolan imorse, var helt slut. Kommer fram och inte en jävel från min klass är där! Ringer upp Amanda och hon säger att naturkunskapen som för övrigt är min enda lektion på hela dagen är inställd! Fan, vad sur jag blev! Sitter hemma nu igen och la mig i sängen för en stund sen men känner att jag lika gärna kan diska, plocka, vattna blommor och sånt i stället för att sova. Får lägga mig tidigt ikväll istället! Lika bra det! :)

Av Lisa Ullström - 15 oktober 2008 06:36

Grymt trött, ska till skolan med bussen som går klockan åtta men fram tills dess ska jag nog mest chilla framför tv:n. När jag slutar ska jag hem och sova igen, idag är jag helt slut!

Av Lisa Ullström - 15 oktober 2008 00:27

Här får ni se en bild från ikväll: Jag och Emil "Lillen"!

Ego
Av Lisa Ullström - 15 oktober 2008 00:11

När jag hade gjort mig iordning, var klar och Madelen rört sig hemåt skjutsade Johan mig till Satin eftersom att han ändå skulle köra ner bilden i garaget (den stod på gatan)! Väl på Satin var det rätt dåligt med folk men träffade några rara och söta människor! Bl.a Emil "Lillen", Anna, Veronica, Natalie, Kalle m.fl Det gick riktigt bra att jobba trots att det var dåligt med folk! Var väl lika bra att det inte blev någon utgång för min del idag då :) Snart kanske det dyker upp någon bild från ikväll :) Vi får se :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards