Alla inlägg under oktober 2008

Av Lisa Ullström - 23 oktober 2008 06:27

Jag har ingen aning om hur jag ska orka ta mig igenom den här dagen. Jag känner mig så jävla nere idag, gjorde i och för sig det igår med men idag känns allt ännu jobbigare. Det är så mycket jag vill skriva men det går inte. Helt omöjligt är det. Men men allt ordnar sig väl? Skulle kännas lite bättre om man förstod sig på folk iallafall och det gör jag inte :'(

Ego
Av Lisa Ullström - 23 oktober 2008 06:02

God morgon! Idag är det Torsdag och klockan har precis blivit sex. Idag ville jag gå upp i tid för att hinna plugga spanskan lite mer, äta frukost och plocka ihop alla grejer innan jag ska till skolan! Har två lektioner idag men det är en fet håltimma mellan dom på tre timmar. Känns väldigt tråkigt men sånt är livet. Efter skolan blir det nog träffa Jonna en sväng och sen dra till G-vik och träna!


Hur allt blir med jobb och sånt i helgen vet jag inte än förutom att jag jobbar idag och på Fredag, ledig på Söndag och sen Lördag får vi se vem som får jobba! Ja, för övrigt är jag förbannat jävla trött idag och skulle helst av allt vilja ligga hemma och sova men det ska jag inte göra! Ska sätta igång och packa ihop mina grejer nu! /L!

Av Lisa Ullström - 22 oktober 2008 23:40

Nu är det dags att sova. Har skola tidigt imorgon och sen ska jag iväg och träna. Kanske hinner hem mellan skolan och träning så jag kan vila en stund annars får jag försöka hinna det efter träningen! Hur som helst simhoppa i Gustavsviks badet i morgon och hoppas att min handled kommer palla trycket! Nu glor Johan och tjatar! Nu är det läggdags och läxläsning! Natti!

Av Lisa Ullström - 22 oktober 2008 23:17

Här får ni se en bild från ikväll iallafall. Isak och jag på bilden och vi satte på Isak mitt löshår! Han tyckte om det lite för mycket, haha! Sött, han ser faktiskt ut som en tjej på riktigt :) God natt! /L!

Ego
Av Lisa Ullström - 22 oktober 2008 23:03

Den här dagen har varit sämst förutom några få timmar hos Johans syster och hennes familj. Jag har ingen lust att skriva för fem öre. Ska lägga mig i sängen och plugga nu innan jag somnar! Hej då! (Kan dyka upp bilden om jag är jävligt snäll trots mitt dåliga humör idag)

Av Lisa Ullström - 22 oktober 2008 17:50

Jag har legat och sovit i över en timma nu. Fyfan vad skönt men nu är jag väckt och nu ska vi dra till Arboga! Hejj!

Av Lisa Ullström - 22 oktober 2008 14:56

Varit på stan med Madelen hela dagen, hon inskaffade ett par skor! Vi mötte upp Evelina och Patrik också som kom och tog en fika med oss på Bara Vara! Nu är jag och Madelen hemma hos mig och Johan och Madelen ska röra sig mot jobbet. Ska dra till Arboga nu iallafall! Hej!

Av Lisa Ullström - 22 oktober 2008 11:21

Nu har jag duschat, fixat mig lite och dragit på mig lite slitna kläder. Min buss mot stan går om cirka tjugo minuter. Har precis ätit lite mat, känns som att jag ska spy usch fy o blä. Men men, blir nog bättre när man får komma ut en sväng! Nu ska jag sätta igång så jag kan träffa Madelen på stan! Häy!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards