Alla inlägg under oktober 2008

Av Lisa Ullström - 24 oktober 2008 18:22

Jag ser totalt fucked up ut! Johan kommer när som helst och vi ska till Marieberg lite snabbt och köpa en sak! Sen blir det direkt hem och Johan ställer förhoppningsvis upp på att laga mat medans jag duschar och fixar mig! Efterfesten.com t-shirten ska på som vanligt så jag slipper byta om hundra gånger vilket är en absolut fördel! Som sagt Kåren idag och i morgon skulle jag till Martina vid sjutiden och kolla på hennes och hennes pojkväns nya lägenheten men det blev ändrade planer så i morgon gör jag bara iordning mig och drar raka vägen till jobbet alltså Satin och Björnis och kör! Hur som helst ska det bli jävligt skönt med en dusch sen så man får vakna till på riktigt. Nu måste jag slänga på mig lite kläder så vi kan åka direkt sen! Cya tonight!

Av Lisa Ullström - 24 oktober 2008 18:15

Beyonce - IF I Were A Boy (Kolla videon)

Necro - Gory Days

Beyonce - And All

Beyonce - Single Ladies (Put A Ring On It)

Ill Bill - My Uncle


Av Lisa Ullström - 24 oktober 2008 17:51

Här får ni en bild på mig tillsamans med min man: Zana! :)

Av Lisa Ullström - 24 oktober 2008 17:38

Åh, min man ringde mig precis! Skrev till henne på msn men fick inget svar bara en vibb men så ringde min mobil och det var min man! Jag blev så himla glad, kanske ska träffa henne i kväll. Min man är alltså Zana! Zana är min resekompis, en av mina absolut närmaste vänner och hon är den underbaraste människan jag känner! Vi båda börjar bli så jävla gamla, hon flyttar snart hem i från och grejer! Nej, vi måste börja hänga mer! Vi har mycket att ta igen! Snart ska jag slänga upp en bild på henne så ni får se henne :)!

Av Lisa Ullström - 24 oktober 2008 17:28

Jag vet att många av er som läser min blogg bara går in för att skrolla neråt och kolla bilderna så jag antar att många också blivit besvikna eftersom att det inte dykt upp några bilder alls de senaste dagarna. Nu är det så att jag har slutat ta med kameran till skolan, iallafall for now. Men jag ska plåta lite i helgen både på jobbet och sen en härlig homie! Hur som helst så vill jag ut och fotografera, hela tiden. Tänker på nya motiv, platser och saker att fotografera hela tiden! Jag ska bättra mig! Promise! /L!

Av Lisa Ullström - 24 oktober 2008 16:45

Nu har jag sovit i ungefär tre timmar. Är helt slut men är hemma själv i ca en och en halv timma till så jag hinner vakna till och plocka rätt lite. Ikväll ska jag jobba på Kåren och jag tror att det kommer bli tryck. One of ma homegirls is coming from Stockholm to shake some ass @ Kåren och dessutom är det ju löning och då vet vi alla hur kön ser ut på Kåren ;) Helt galet! Jag är allt annat än taggad nu men när jag får vakna till är jag back on track igen. Min kamera mår troligtvis bättre idag än den gjorde igår också! Yeah, yeah jag säger bara om ni vill höra thung och riktigt skön music att shaka ass till ikväll då är det Kåren som gäller. Nu måste jag plocka lite, ska laga mat sen och greja ju :/! Cyaaa to night folks!

Av Lisa Ullström - 24 oktober 2008 13:05

Varit i skolan nu, hade Naturkunskap B på morgonen och det gick bra. Vi har en grymt bra lärare så det är bara roligt att gå på dom lektionerna. Har även fixat Smahällskunskapboken så jag kan göra Sam B provet så jag får godkänt i ämnen någon gång. Efter Naturen gick jag och en tjej i min klass till matsalen, käkade och snackade lite skit. Det är en riktigt trevlig tjej måste jag säga och nu kanske hon ska byta klass :( Sämst! Men men, trivs man inte i klassen är det klart att man ska göra något åt det. Efter lunchen blev det FN-uppträdande i aulan och eleverna sjung afrikanska låter, en kille beat boxa och en tjej rappa och sjöng. Thung var hon kan jag säga! Hur som helst en bra dag och nu är jag hemma igen, sitter här med gårdagens cider för jag vill inte slänga den och jag ska snart lägga mig och sova ett par timmar. I morgon är det Lördag iallafall och Martina och hennes pojkvän har inflyttningsfest så jag ska förbi där en sväng innan jobbet. Jobbar ikväll på Kåren också och på grund av hur det blev igår med lite teknikproblem så jobbar jag på Björnis på Söndag också men det är ingen större skada skedd eftersom att jag ändå har lov nu. Det kanske blir Uppsala på Måndag, jag hoppas jag hoppas! :)

Av Lisa Ullström - 24 oktober 2008 08:34

God morgon, jag får jobba på Björnis på Söndag trots att jag skulle jobba igår kväll. Det finns en förklaring men jag tänker inte dra den. Tyvärr. Iallafall så ska jag slänga på mig kläder nu och sen äta frukost. Skola, två lektioner idag. När jag slutar ska jag hem på en gång! Sova en eller två timmar så jag orkar ikväll! :) Lite stressad nu! Cya later!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards